Νέα αγαπημένη συνήθεια: Χάκινγκ σε λογαριασμούς Twitter

Deasy @ 20.02.2013
Νέα αγαπημένη συνήθεια: Χάκινγκ σε λογαριασμούς Twitter

Σε μία νέα αγαπημένη συνήθεια τίνει να εξελιχθεί το φαινόμενο του χάκινγκ σε δημοφιλείς λογαριασμούς διαφόρων brands στο Twitter, από φαινομενικά ανταγωνιστικά ονόματα. Πριν από δύο ημέρες ήταν ο λογαριασμός των Burger Kings, της αλυσίδας καταστημάτων Fast Food, ο οποίος ξαφνικά άλλαξε όνομα και λογότυπο, σε εκείνο των McDonalds. Μάλιστα στην περιγραφή του λογαριασμού αναφερόταν ότι τα Burger Kings πουλήθηκαν στα McDonalds. Στη συνέχεια ακολούθησαν μερικά αρκετά προσβλητικά για τη φήμη του brand μηνύματα, προξενώντας το ενδιαφέρον των χρηστών, καθώς ο λογαριασμός κέρδισε περίπου 5.000 νέους followers μέσα σε μισή ώρα. Λίγο αργότερα, η επίθεση των χάκερς έγινε αντιληπτή από την εταιρεία, η οποία ανέστειλε τη λειτουργία του λογαριασμού μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα.

Προφανώς το ίδιο group των χάκερς έβαλε στόχο χθες τo λογαριασμό της Jeep χθες, ο οποίος εντελώς ξαφνικά άλλαξε avatar και εικόνα background στα χρώματα της Cadillac, με την αντίστοιχη –με το προηγούμενο περιστατικό- περιγραφή, ότι η Jeep είχε πουληθεί στην Cadillac. Η συνέχεια ήταν η ίδια: μερικά προσβλητικά tweets, η Jeep ανέστειλε τη λειτουργία του λογαριασμού της και επανήλθε πριν από μερικές ώρες. Μάλιστα έχει ενδιαφέρον ότι ο λογαριασμός των Burger Kings έστειλε tweet σε εκείνον της Jeep για την επιτυχή λύση του προβλήματος που είχε παρουσιαστεί. 

Περιμένουμε να δούμε σήμερα το νέο στόχο...

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home