Στις μικρού μεγέθους φορητές συσκευές επικεντρώνεται η Acer

Αποστολή στη Βουδαπέστη

Στις μικρού μεγέθους φορητές συσκευές επικεντρώνεται η Acer
Τα netbooks κερδίζουν έδαφος....

Στα netbooks, τους μικρού μεγέθους και προσιτούς φορητούς υπολογιστές, δείχνει να στηρίζει πολλά η Acer στο προσεχές μέλλον, έχοντας το επιπλέον πλεονέκτημα ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλαπλά εμπορικά σήματα για να προωθήσει τα προϊόντα της. Η ετήσια παγκόσμια συνέντευξη Τύπου της ταϊβανέζικης εταιρείας που πραγματοποιήθηκε πριν από μερικές ημέρες στη Βουδαπέστη χαρακτηρίστηκε από την παρουσίαση μίας πληθώρας νέων προϊόντων, κατά κύριο λόγο, φορητών υπολογιστών αλλά και επιτραπέζιων συστημάτων. Αυτά τα νέα προϊόντα αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά στην επίτευξη του στόχου της εταιρείας, ο οποίος όπως σημείωσε ο πρόεδρος της Acer, Φρανσίσκο Λάντσι, «είναι η πρώτη θέση στο χώρο των φορητών υπολογιστών μέχρι το 2011».

Οι άνθρωποι της Acer εξέφραζαν πάντως τον ενθουσιασμό τους για την αγορά των netbooks και γενικότερα της νέας κατηγορίας φορητών συσκευών που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο για πρόσβαση στο Internet και βασικές εργασίες. Πρόκειται για μία αγορά που αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς αν αναλογιστεί κανείς ότι φέτος αναμένεται να πουληθούν περί τα 10 εκατ. netbooks, τα οποία έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνιση τους πριν από ένα χρόνο. Η Acer θεωρεί ότι θα αποσπάσει σημαντικό μερίδιο αγοράς με το Aspire One, ένα netbook που είναι διαθέσιμο ήδη και στην Ελλάδα, ενώ αναμένεται σύντομα και η έκδοση με ενσωματωμένη τη δυνατότητα πρόσβασης σε δίκτυα 3G. Για το 2009, οι πλέον συντηρητικές εκτιμήσεις αναφέρουν ότι οι πωλήσεις των netbooks, τα οποία κοστίζουν μεταξύ 250 και 500 ευρώ και έχουν οθόνες 8,9 και 10 ιντσών, θα φθάσουν τα 35 εκατ. τεμάχια παγκοσμίως, ήτοι περίπου το 10% των παγκόσμιας αγοράς φορητών υπολογιστών.

Όσον αφορά στους φορητούς υπολογιστές, η νέα τάση είναι οι οθόνες 16:9 (από 16:10) που είναι σήμερα, λόγω της ενσωμάτωσης της δυνατότητας προβολής περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας (high definition). Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι η Acer, παρά την έμφαση που δίνει στους φορητούς υπολογιστές, δεν πιστεύει ότι ήρθε το τέλος των επιτραπέζιων υπολογιστών. «Απλώς, θα δούμε να είναι μικρότερου μεγέθους και να προορίζονται κυρίως για ψυχαγωγική χρήση» σημείωναν τα στελέχη της εταιρείας.

Πολλαπλά σήματα

Η συνέντευξη Τύπου ήταν η πρώτη της Acer μετά την εξαγορά των Gateway και Packard Bell και αποτέλεσε μία ευκαιρία για να παρουσιαστεί με αρκετή λεπτομέρεια η στρατηγική της εταιρείας που έγκειται στη διατήρηση όλων των εμπορικών σημάτων που διαθέτει, στα οποία περιλαμβάνεται και εκείνο της eMachines. Η προσέγγιση που ακολουθείται έγκειται στην χρήση όλων των εμπορικών σημάτων προκειμένου ο όμιλος να απευθύνεται σε διαφορετικές κατηγορίες καταναλωτών. Έτσι, τα μοντέλα της Acer απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε όσους θέλουν την τελευταια λέξη της τεχνολογίας και ευκολία στη χρήση όπως και στα μεσαία στρώματα της αγοράς, εκείνα των Gateway και Packard Bell στους καταναλωτές που αναζητούν καινοτομικό σχεδιασμό και τέλος η eMachines προορίζεται για όσους θέλουν ένα εξαιρετικά προσιτό μηχάνημα. Σημειωτέον ότι τα μοντέλα της Gateway είναι διαθέσιμα μόνο στην  Αμερική και την Ασία, ενώ εκείνα της Packard Bell προορίζονται αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Acer, Gateway και Packard Bell συνεχίζουν να έχουν τα δικά τους τμήματα πωλήσεων, υποστήριξης και ανάπτυξης προϊόντων και γενικότερα λειτουργούν αυτόνομα, ενώ τα προϊόντα με το σήμα eMachines είναι ευθύνη των ανθρώπων της Acer.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home