Και στριπτίζ στο iPhone!

Και στριπτίζ στο iPhone!

Τι σχέση έχουν το χρηματιστήριο, τα αθλητικά ρούχα κι ένα...στριπτίζ; Δεν είναι ανέκδοτο, είναι η νέα εφαρμογή της Puma για το iPhone, στην οποία  μοντέλα γδύνονται όταν ο δείκτης τιμών του χρηματιστηρίου πέφτει και ντύνονται όταν παίρνει την ανιούσα. Αν ο δείκτης πέσει σε...αρκούντως χαμηλά επίπεδα, τα μοντέλα τα βγάζουν όλα, και μένουν με τα νέα εσώρουχα της Puma, τα οποία λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία.

Η ιδέα είναι αναμφισβήτητα πρωτότυπη. Τολμάμε να πούμε μάλιστα ότι θα μιλήσει απευθείας στην καρδιά του Έλληνα,αφού η συνήθης ελληνική φράση που παραπέμπει σε απώλεια χρημάτων “μου πήραν και τα εσώρουχα” (το θέτουμε κομψά, μας διαβάζουν και μικρά παιδιά) δεν θα μπορούσε να βρει πιο ευφάνταστη εφαρμογή. Φυσικά, πάντα καραδοκεί ο κίνδυνος να θυμίσει σε πολλούς τις μαύρες μέρες του 1999-2000. Επίσης, για να παρηγορηθεί από μια μεγάλη “χασούρα” στο χρηματιστήριο, ο Έλληνας ίσως προτιμούσε κάτι σε Agent Provocateur ή Victoria's Secret, αλλά Puma έχουμε, με αυτό θα πορευθούμε.

Το “πικάντικο” αυτό application σχεδίασε για λογαριασμό της Puma η Droga5, μια από τις πιο δημιουργικές διαφημιστικές εταιρείες, η οποία έχει πολλάκις διακριθεί στο διεθνές διαφημιστικό φεστιβάλ των Καννών. Πέρα από το διασκεδαστικό του θέματος, το εν λόγω application δίνει στους χρήστες του έκπτωση της τάξης του 20% στα καταστήματα Puma. Έχει ήδη ξεκινήσει η διανομή στο iTunes, ενώ η web εφαρμογή βρίσκεται ante portas. Υπενθυμίζεται οτι, προσφατα η Puma ένωσε τις δυναμεις της με τη Microsoft για παρουσίαση των ρούχων της στο παιχνίδι Forza Motorsport 3 του Xbox 360.

IPHONE,MOBILE MARKETING,APPLE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home