Βήματα στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης, προς όφελος των καταναλωτών, πραγματοποιεί η Cosmote Telekom, λανσάροντας το Magenta AI, μια πλατφόρμα που προσφέρει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, άμεσα και εύκολα, στα smartphones των χρηστών. Μια κίνηση που συμβαδίζει με τη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ και της έμφασης που δίνει στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, όχι μόνο για τη λειτουργία του ίδιου, αλλά και για το σύνολο της χώρας, όπως σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Κώστας Νεμπής, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης εκπροσώπων Τύπου.
Το Magenta AI υλοποιείται σε συνεργασία με την Perplexity, ένα από τα πιο μεγάλα ονόματα παγκοσμίως στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης και είναι προσβάσιμο με δύο τρόπους: μέσω του Cosmote Telekom App ή του What’s App από ένα ειδικό tab που θα βρουν οι συνδρομητές στην εφαρμογή, αλλά και μέσω των συσκευών T-Phone και T-Tablet, που έχουν ξεκινήσει ήδη να διατίθενται στην ελληνική αγορά, όπου εκεί οι χρήστες θα βρουν dedicated buttons και επιλογές για τη χρήση των εργαλείων της πλατφόρμας.
Τι προσφέρει το Magenta AI;
Τι θα βρουν οι συνδρομητές στο Magenta AI; Μπορούν να βρουν στα ερωτήματά τους άμεσες και τεκμηριωμένες απαντήσεις που υποστηρίζονται από το Perplexity, αντλώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από όλο το διαδίκτυο και παραθέτοντας τις πηγές. Περιλαμβάνει, επίσης, προτάσεις και ιδέες για καθημερινές δραστηριότητες (ταξίδια, διασκέδαση, υγεία, fitness), λύσεις σε μαθηματικές ασκήσεις, αλλά και λειτουργίες επεξεργασίας φωτογραφιών και αντικατάσταση φόντου μέσω PicsΑrt. Ακόμη δίνει απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες της Cosmote Telekom.
Επιπρόσθετα μέσα από τις συσκευές T Phone 3 και T Tablet 2, υποστηρίζεται η εκτέλεση πλήθους καθημερινών εργασιών με γραπτές, αλλά και φωνητικές εντολές, η σύνδεση με άλλες εφαρμογές, προκειμένου να καθοδηγηθούν οι χρήστες άμεσα στον προορισμό τους, η μετάφραση κειμένων σε πραγματικό χρόνο, η σύνταξη e-mail ή η κλήση ταξί κ.α.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι για τους χρήστες του Cosmote Telekom App (ή του What’s App) τρέχει προσφορά δωρεάν χρήσης του Perplexity AI Pro για ένα χρόνο, ενώ οι κάτοχοι του T Phone 3 και του Τ Τablet 2 μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν το Perplexity AI Pro για 18 μήνες.
Από τις 14 Οκτωβρίου, η γκάμα των Τ συσκευών εμπλουτίζεται με το νέο T Phone 3 Pro, με ακόμη πιο προηγμένα χαρακτηριστικά, ισχυρό επεξεργαστή Snapdragon 6 Gen 3, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο στα 256GB και δυνατότητα για εξωτερική κάρτα μνήμης 2ΤΒ. Το T Phone 3 Pro είναι 5G+ συσκευή, διαθέτει μεγάλη οθόνη 6,8’’ FHD+ AMOLED, 120 Ηz, με σύστημα τριπλής οπίσθιας κάμερας με κύρια 50MP και selfie κάμερα στα 32MP, μπαταρία μεγάλης διάρκειας (5.000mAh), με γρήγορη φόρτιση, αλλά και δυνατότητα για ασύρματη φόρτιση.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι τιμές διάθεσης των παραπάνω προϊόντων έχουν οριστεί ως εξής:
- Τ Phone 3 στα 189,90€
- Τ Phone 3 Pro στα 289,90€ και
- T Tablet 2 στα 229,90€,
ενώ και οι τρεις συσκευές διατίθενται δωρεάν στα προγράμματα Cosmote Gigamax και έχουν 3 χρόνια εγγύηση. Επίσης, με κάθε αγορά Τ Phone 3 oι καταναλωτές κερδίζουν 3 μήνες δωρεάν την ΑΙ εφαρμογή επεξεργασίας εικόνων, Picsart Pro, ενώ με κάθε αγορά Τ Phone 3 Pro κερδίζουν το Picsart Pro δωρεάν για 1 χρόνο.
«Στην Cosmote Telekom πιστεύουμε ότι η δύναμη του ΑΙ πρέπει να ανήκει σε όλους. Κι εμείς, ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στη χώρα, θέλουμε να έχουμε κεντρικό ρόλο σε αυτό. Με το Magenta AI, οι πελάτες μας μπορούν εύκολα και με ασφάλεια να ανακαλύψουν τις απεριόριστες δυνατότητες του ΑΙ μέσα από ένα γνώριμο γι’ αυτούς περιβάλλον, τα app Cosmote Telekom και What's App, αλλά και μέσα από τις ΑΙ συσκευές T Phone και T Tablet. Είναι μία ακόμη πρωτοβουλία με την οποία κάνουμε πράξη την υπόσχεσή μας να συνδέουμε τον κόσμο των πελατών μας», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Στρατηγικός πυλώνας για τον Όμιλο ΟΤΕ η τεχνητή νοημοσύνη
Ως ένα από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής για την υλοποίηση του οράματος του ΟΤΕ να εξελιχθεί στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη, χαρακτήρισε την τεχνητή νοημοσύνη ο επικεφαλής του Ομίλου, Κώστας Νεμπής.
«Μετατρέπουμε σταδιακά τον ΟΤΕ σε μια digital first και, γιατί όχι, μια AI native εταιρεία, με παραδειγματική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε κάθε λειτουργία μας. Παράλληλα, φέρνουμε τη δύναμη του ΑΙ στα χέρια όλων των πελατών μας και όχι μόνο, μέσα από μια σειρά στοχευμένων δράσεων» πρόσθεσε, σημειώνοντας την τεράστια δύναμη που έχει η τεχνητή νοημοσύνη για να αλλάξει κάθε πτυχή της ζωής μας, και να συνδιαμορφώσει την καθημερινότητά μας.
Ο Όμιλος, όπως ανέφερε ο κ. Νεμπής, «αξιοποιεί και επενδύει εδώ και χρόνια στον τομέα αυτό, διαθέτοντας εργαλεία ΑΙ στην πληροφορική, στα δίκτυα, στην εξυπηρέτηση πελατών», κάποια από τα οποία μάλιστα έχουν υλοποιηθεί εσωτερικά από την ίδια την εταιρεία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η αξιοποίηση του Predictive Maintenance, που προβλέπει σε πραγματικό χρόνο τυχόν βλάβες σε εξοπλισμό δικτύου, και τις διορθώνει αυτόματα, η χρήση αλγορίθμων Machine Learning, που αναλύουν και προβλέπουν την κίνηση δεδομένων και φωνής στο δίκτυο, η εξυπηρέτηση πελατών, όπου το 25% των επαφών διαχειρίζονται εξολοκλήρου μέσω λύσεων ΑΙ και Generative AI.
Ταυτόχρονα, ο Όμιλος ΟΤΕ παρέχει για τους υπαλλήλους του εργαλεία, όπως το Ask T, που βασίζεται στην τεχνολογία της OpenAΙ, υποστηρίζοντας την καθημερινή τους εργασία, και ενισχύοντας την παραγωγικότητα, ενώ σε επίπεδο εκπαίδευσης έχει συστήσει την ΑΙ Academy, ώστε οι υπάλληλοι του Ομίλου να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα της δουλειάς.
Σχόλια