Το περιεχόμενο της HBO έρχεται αποκλειστικά στη Vodafone TV

Συνεργασία και με Amazon Prime Video.

Το περιεχόμενο της HBO έρχεται αποκλειστικά στη Vodafone TV

Με μία σημαντική επένδυση στον τομέα του τηλεοπτικού περιεχομένου μπαίνει το 2020 για τη Vodafone, η οποία ανακοίνωσε σήμερα την αποκλειστική της συνεργασία με τη μεγάλη εταιρεία παραγωγής HBO για την ελληνική αγορά.

Μέσω της συνεργασίας αυτής όλοι οι υπάρχοντες γνωστοί τίτλοι (Game of Thrones, The Sopranos κ.α.) ενσωματώνονται στο Vodafone TV και είναι διαθέσιμοι για on demand θέαση από τους συνδρομητές της πλατφόρμας. Επιπρόσθετα, όλες οι νέες παραγωγές της HBO θα είναι διαθέσιμοι στην πλατφόρμα αμέσως μετά την προβολή τους στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone, Άρη Γεωργόπουλο, ο κατάλογος περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή περισσότερες από 2500 ώρες premium περιεχομένου (ταινίες και σειρές), το οποίο θα είναι διαθέσιμο χωρίς επιπλέον χρεώσεις στους υπάρχοντες και νέους συνδρομητές της πλατφόρμας.  

Όμως, η πρόταση του Vodafone TV εμπλουτίζεται και από μία ακόμα συνεργασία, με την υπηρεσία Amazon Prime Video. Ειδικότερα, οι συνδρομητές της Vodafone TV θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από το περιβάλλον της πλατφόρμας να εγγραφούν και στην τηλεοπτική υπηρεσία της Amazon και να παρακολουθήσουν τις ταινίες και σειρές και αυτής της πλατφόρμας. Πρόκειται για μια συνεργασία που θυμίζει αρκετά την αντίστοιχη της Wind με το Netflix. Η πληρωμή του μηνιαίου παγίου (5,99 ευρώ) στο Amazon Prime Video γίνεται αποκλειστικά μέσω πιστωτικής κάρτας, κατά τη διαδικασία εγγραφής στην υπηρεσία.

Ο εμπλουτισμός του περιεχομένου της πλατφόρμας Vodafone TV συνδυάζεται και με την ανανέωση της ίδιας της πλατφόρμας, η οποία είναι πλέον προσβάσιμη από όλα τα δίκτυα, με τη χρήση αποκωδικοποιητή για την τηλεόραση, χωρίς επιπλέον χρέωση εκτός του μηνιαίου παγίου των 9,40 ευρώ. Σύντομα, όπως έγινε γνωστό, το Vodafone TV θα είναι διαθέσιμο και μέσω εφαρμογής για Smart TV, άρα δεν θα χρειάζεται η απόκτηση του αποκωδικοποιητή.

 

Το περιεχόμενο γίνεται προσωπική υπόθεση

 Όπως σημείωσε ο κ. Γεωργόπουλος η αλλαγή των τηλεοπτικών συνηθειών είναι εμφανής και στην χώρα μας με το περιεχόμενο να εξελίσσεται σε προσωπική υπόθεση. Ειδικότερα, όπως αναδεικνύουν τα στοιχεία που προέρχονται από την πλατφόρμα της εταιρείας 7 στους 10 συνδρομητές της προτιμούν την on demand θέαση περιεχομένου, με τις ξένες σειρές και ταινίες να αποτελούν τις πιο δημοφιλείς on demand κατηγορίες περιεχομένου. Κατά μέσο όρο ο συνδρομητής της Vodafone TV το 50% της χρήσης της πλατφόρμας αφορά on demand θέαση, που αντιστοιχεί σε περίπου 30 ώρες το μήνα, από τουλάχιστον δύο συσκευές.

Οι νέες συνεργασίες της Vodafone πρωτίστως με την HBO και δευτερευόντως με το Amazon Prime Video έρχονται να απαντήσουν σε αυτές τις νέες συνήθειες των καταναλωτών και αποτελούν συνέχεια αντίστοιχων κινήσεων που έγιναν και στη διάρκεια του 2019, χρονιά κατά την οποία το περιεχόμενο της πλατφόρμας ανανεώθηκε κατά 40%. Συνολικά, η πλατφόρμα προσφέρει 14.000 ώρες on demand προγράμματος, οι 10.000 εκ των οποίων παρέχονται χωρίς εξτρά χρέωση (εκτός του παγίου).

Ο εμπορικός διευθυντής της Vodafone σημείωσε ότι η συνεχής επένδυση που πραγματοποιεί η εταιρεία στον τομέα του περιεχομένου είχε ως αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των συνδρομητών στα τελευταία δύο χρόνια. Η βάση των συνδρομητών έχει αγγίξει τους 120.000 πελάτες, με τον πήχη για το 2020 να έχει τεθεί στα επίπεδα των 200.000 συνδρομητών.

Απαντώντας σε ερώτηση του deasy, τα στελέχη της Vodafone εκτιμούν ότι η ανάπτυξη των συνδρομητικών τηλεοπτικών περνάει κατά κύριο λόγο πλέον από τις σειρές και ταινίες (πρωτίστως τις σειρές). Όπως πρόσθεσαν το αθλητικό περιεχόμενο δείχνει να έχει σημαντική μεν αλλά συγκεκριμένη βάση καταναλωτών δε, γι’ αυτό και τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται μια επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης. Κατά συνέπεια, οι μεγαλύτερες προοπτικές στη συνδρομητική τηλεόραση παρουσιάζονται στις ταινίες και σειρές, με την ελληνική αγορά να εκτιμάται ότι έχει τη δυναμική να φθάσει ακόμα και το 40% διείσδυση που συναντάμε σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες.

Τέλος, αξίζει να προσθέσουμε ότι το Vodafone TV ξεκίνησε να προσφέρει και το ειδικό μενού Vodafone TV Kids, με περιβάλλον και περιεχόμενο ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά, καθώς και με νέες δυνατότητες γονικού ελέγχου.

VODAFONE TV,HBO,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,VODAFONE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home