Microsoft: στην πρώτη γραμμή τα chatbots

Deasy @ 31.03.2016
Microsoft: στην πρώτη γραμμή τα chatbots

Αντίστοιχο αντίκτυπο με εκείνο που άφησαν (και συνεχίζουν να αφήνουν) οι οθόνες αφής και το Internet θα αφήσουν και τα chatbots, σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft, Satya Nadella.

Τα chatbots, που τις τελευταίες ημέρες ήρθαν στην επικαιρότητα λόγω της Tay (τo bot που δημιούργησε πρόσφατα σε social media η αμερικάνικη εταιρεία) φαίνεται να είναι στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος του ισχυρού άνδρα της Microsoft. Τι κι αν η τελευταία αναγκάστηκε να αποσύρει προσωρινά την Tay λόγω των ρατσιστικών σχολίων της, ο Satya Nadella βλέπει πολλές προοπτικές στο συγκεκριμένο κλάδο, όπου τα chatbots θα μπορούσαν να παίξουν σημαντικό ρόλο. Στην κράτηση εισιτηρίων ή γενικότερα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, στο λιανεμπόριο είναι μόνο μερικές από τις εφαρμογές που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αυτά τα bots τεχνητής νοημοσύνης. Η υιοθέτηση αυτών των bots τεχνητής νοημοσύνης στα παραπάνω (και όχι μόνο) πεδία θα μπορούσαν να απλοποιήσουν πλήθος διαδικασιών, σύμφωνα με τον κ. Nadella, ο οποίος πρόσθεσε ότι η Microsoft θα πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στον συγκεκριμένο τομέα.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Tay δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της αμερικάνικης εταιρείας, καθώς από τον προηγούμενο Αύγουστο η εταιρεία έχει παρουσιάσει τo Xiaoice (προφέρεται Σάο-άις), κινέζικης γλώσσας, η οποία αλληλεπιδρά ήδη με 40 εκατομμύρια χρήστες.

Ενδεικτικό των προθέσεων της Microsoft είναι το video από το δίκτυο Bloomberg

 

TAY,ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ,CHATBOTS,MICROSOFT,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home