Το One «στοίχημα» της HTC

Το One «στοίχημα» της HTC

Το νέο HTC One είναι μία εξαιρετική συσκευή. Αλλά παράλληλα αποτελεί και ένα μεγάλο στοίχημα για την HTC, η οποία γνωρίζει ότι χρειάζεται μία «ναυαρχίδα» που θα δημιουργήσει τρομερό αντίκτυπο στην αγορά.

Πήρα μία καλή πρώτη γεύση της συσκευής κατά την παρουσίαση της στο Λονδίνο. Και μπορώ να πω ότι είναι εξαιρετική. Ο σχεδιασμός και το σχεδόν εξ’ ολοκλήρου μεταλλικό περίβλημα σου δίνει την αίσθηση μίας συσκευής για την οποία αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω. Ο ήχος από τα μπροστινά στερεοφωνικά ηχεία είναι πολύ καλός, ενώ το Sense Voice κάνει πολύ καλή δουλειά σε θορυβώδη περιβάλλοντα.

Το θέμα που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής είναι αλλού. Πολύ σωστά, η HTC προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους κατασκευαστές Android smartphones. Και επιλέγει -σωστά κατά την άποψη μου- να ρίξει το βάρος στο λογισμικό. Οπότε παρουσιάζει το Blink Feed και την UltraCamera. Πρόκειται για δύο ενδιαφέρουσες καινοτομίες, οι οποίες, όμως, δεν είναι και τόσο εύκολο να επικοινωνηθούν στο ευρύ κοινό.

Ας πάρουμε το Blink Feed. Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει το Flipboard έχουν μία εικόνα για το τι κάνει το Blink Feed. Ουσιαστικά φέρνει στην πρώτη οθόνη που βλέπει ο χρήστης μετά το ξεκλείδωμα της συσκευής, όλο το περιεχόμενο από τις πηγές που έχει επιλέξει, συμπεριλαμβανομένων των social media. Πολύ ωραίο αλλά τι γίνεται με τις περιπτώσεις όπου ο χρήστης θέλει να βλέπει και τοπικό περιεχόμενο. Καλό το Facebook και το Twitter αλλά θέλω να βλέπω απευθείας και τα updates του deasy.gr. Επίσης, θέλω να δω πόσο εύκολο θα είναι να κάνεις τις ρυθμίσεις ώστε το Blink Feed να είναι πραγματικά ενδιαφέρον.

Πιο δύσκολο έργο θα είναι η UltraCamera. Η HTC δεν ανακοίνωσε πόσα megapixel είναι η κάμερα που ενσωματώνει το One. «Δεν έχουν σημασία τα megapixel» δήλωνε ο Peter Chou, ο διευθύνων σύμβουλος της ταϊβανέζικης εταιρείας στην εκδήλωση στο Λονδίνο. Συμφωνώ και επαυξάνω. Πολύ πιο σημαντικό είναι το χαρακτηριστικό που έχει η συγκεκριμένη κάμερα και οι αισθητήρες της συγκεντρώνουν 300% περισσότερο φως. Οι λήψεις με χαμηλό φωτισμό ήταν από τις καλύτερες που έχω δει από smartphone. Αλλά πως θα πείσεις το καταναλωτικό κοινό που έχει συνηθίσει να μιλά με megapixel ότι πρέπει να ασχοληθεί με τα ultrapixels που προωθεί η HTC;

Αυτό είναι το ένα μεγάλο «στοίχημα» της HTC με το One. Πιθανότατα να το λύσει με μία μεγάλη καμπάνια μάρκετινγκ. Όμως, αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να δημιουργήσει ένα wow παράγοντα στην αγορά. Να αλλάξει δηλαδή το hype που υπάρχει υπέρ της Apple και της Samsung. Αυτό είναι το πιο δύσκολο. Και δεν είναι απαραίτητο ότι σου αρκεί το κορυφαίο –πιθανότατα- smartphone μεταξύ όσων έχουν ανακοινωθεί για το 2013. Για να δούμε αν θα τα καταφέρει...

SMARTPHONES,HTC,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home