busyπαρακαλώ περιμένετε...
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
UNPLUGGED
Millennials, Gen-Xers και κοινωνικά δίκτυα

Millennials, Gen-Xers και κοινωνικά δίκτυα

Και ενώ η έρευνα στην οποία αναφερθήκαμε εχθές μας κάνει να αισθανόμαστε κάπως ανήσυχοι για την επόμενη γενιά, μια λίγο παλιότερη που δημοσιεύθηκε στο “Quartz” πριν από έναν μήνα και με στοιχεία από την Nielsen δείχνει ότι ίσως θα έπρεπε να ανησυχούμε εξίσου για τον εαυτό μας (όπου “μας” οι της “Γενιάς Χ”). Αν όχι για την απομόνωση που μπορεί να μας απειλεί αν το παρακάνουμε με τα social media, αλλά τουλάχιστον για τη χρήση τους, καθώς σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η πληθυσμιακή ομάδα αυτή χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα περισσότερο από τους millennials.

Αν και αρχικά ακούγεται κάπως περίεργο, κάνοντας το πρώτο και πιο εύκολο ριάλιτι τσεκ (εγώ, ο κύκλος μου, ο κύκλος του κύκλου μου και ο κύκλος του κύκλου του κύκλου μου), η επαλήθευση έρχεται γρήγορα: ναι, ο χρόνος που περνούν ονλάιν οι άνθρωποι μεταξύ 35 και 50 είναι περισσότερος από τον αντίστοιχο των μικρότερων, τουλάχιστον στο Facebook για το οποίο μπορώ να μιλήσω καλύτερα. Και αν το καλοσκεφτώ τελικά είναι μάλλον αναμενόμενο.

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία έχουν –γενικά μιλώντας- περισσότερα και πιο σύνθετα ενδιαφέροντα, είναι δραστήριοι σε περισσότερους τομείς, συνεπώς εμπλέκονται σε περισσότερες συζητήσεις και είναι πιο εύγλωττοι, πράγμα που σημαίνει ότι ο χρόνος που δαπανούν στο Facebook είναι περισσότερος. Κακά τα ψέματα, είναι πολύ πιο γρήγορο να στείλει κανείς ένα sticker, παρά να γράψει ένα σχόλιο 400 λέξεων σχετικά με την αξιολόγηση και το ενδεχόμενο τέταρτο μνημόνιο.

Είναι όμως και κάτι παραπάνω: οι της Γενιάς Χ είμαστε πλέον αρκετά απομακρυσμένοι από τους φίλους μας γιατί αυτό υπαγορεύεται από τον τρόπο ζωής μας. Αυτό σημαίνει ότι η εμπλοκή με τα κοινωνικά δίκτυα είναι μερικές φορές ο μόνος τρόπος να διατηρήσουμε ορισμένες σχέσεις με ανθρώπους που κάποτε βλέπαμε καθημερινά. Οι νεότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν –και πάλι γενικά μιλώντας- τη δυνατότητα να έχουν μια πιο στενή σχέση με τους δικούς τους ανθρώπους.

Προσωπικά μιλώντας δε, υπάρχει και ένας ακόμα λόγος –μάλλον δεν τον συμμερίζονται όλοι οι συνομήλικοί μου όμως ταυτόχρονα μάλλον αυτοί που τον συμμερίζονται δεν είναι και τόσο λίγοι. Και αυτός είναι η ευχαρίστηση που δίνει η επιβεβαίωση ότι ζεις μια από τις μεγαλύτερες περιπέτειες της ανθρώπινης ιστορίας, κάτι που πρόλαβες να το διαβάσεις μόνο σαν ιστορία επιστημονικής φαντασίας –οι millenials το βρήκαν σχεδόν έτοιμο και τα παιδιά τους δεν ξέρουν πώς ήταν ο κόσμος πριν από αυτό. Και μπορεί να μην το συνειδητοποιούμε πάντοτε όμως πού και πού μας έρχεται κατάμουτρα και, ακόμα, εξακολουθεί να μας εντυπωσιάζει.

COMMENTS
TOP BRANDS