Αλλαγές στις πολιτικές διαφημίσεις για το Facebook

Αλλαγές στις πολιτικές διαφημίσεις για το Facebook

Ο τρόπος που το Μεγάλο Μπλε Δίκτυο λειτούργησε στις αμερικανικές εκλογές του προηγούμενου Νοεμβρίου (για να μην πούμε τίποτα για το αποτέλεσμά τους!) έκανε τους ιθύνοντες νόες του Μένλο Παρκ να σκεφτούν σοβαρά πώς η υπηρεσία τους διαχειρίζεται το θέμα των πολιτικών διαφημίσεων με αποτέλεσμα –σύμφωνα τουλάχιστον με πρόσφατες δηλώσεις του CTO της εταιρείας Μάικ Σρέπφερ. Αυτά ενώ η Σέριλ Σάντμπεργκ είναι στην Ουάσιγκτον προσπαθώντας σε συναντήσεις της με βουλευτές να συμμαζέψει τον αντίκτυπο από τις αποκαλύψεις ότι η εταιρεία της υπήρξε “πεδίο μάχης” για την ανάμιξη της Ρωσίας στην αμερικανική πολιτική σκηνή. Ο κ. Σρέπφερ πάντως, υπόσχεται αλλαγές και ανανεώσεις σε τακτική βάση, αναγκαστικά με τη βοήθεια των... μαγικών αλγορίθμων, καθώς τα μεγέθη της πλατφόρμας της Facebook κάνουν πρακτικά αδύνατη τη χρήση ανθρώπινων ελεγκτικών μηχανισμών – παρόλα αυτά, η εταιρεία θα προσλάβει 1000 ακόμα υπαλλήλους που θα απασχοληθούν στο τμήμα της αξιολόγησης των διαφημίσεων. Θα αποδειχθούν άραγε αρκετά όλα αυτά;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΗΠΑ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home