Custom-made τουρισμός από τη Rakuten

Custom-made τουρισμός από τη Rakuten

Για να επενδύει σ’ αυτό η Rakuten, η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Ιαπωνίας και, παράλληλα, ένα από τα μεγαλύτερα online τουριστικά γραφεία της χώρας (κατά το «Techcrunch» κλείνει 3,8 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις το μήνα) σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι τυχαίο: πρόκειται για μια υπηρεσία που φέρνει σε επαφή τουρίστες με (συχνά) μη-επαγγελματίες ξεναγούς ώστε οι δεύτεροι να προσφέρουν στους πρώτους την ευκαιρία να δουν την πόλη στην οποία ταξιδεύουν με έναν τρόπο διαφορετικό από αυτόν που θα τους πρόσφερε ένα τυπικό ταξιδιωτικό γραφείο.

Εν προκειμένω, την υπηρεσία προσφέρει η startup Voyagin που με βάση την Ιαπωνία καλύπτει περισσότερους από 50 προορισμούς σε όλη την Ασία και που από σήμερα ανήκει στη Rakuten, εμπλουτίζοντας τις δυνατότητες που προσφέρει η εταιρεία στους επισκέπτες –κυρίως της Ιαπωνίας αλλά και γενικότερα. Αξίζει να αναρωτηθεί κανείς αν αυτό που λειτουργεί στην Ιαπωνία δε θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε άλλες χώρες με ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον…

 

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home