Τη νέα του απόπειρα στην αγορά του streaming ετοιμάζει ο Τζεφ Μπέζος κατά την «New York Post»: το καινούριο εγχείρημα θα λειτουργεί ξεχωριστά από το υπάρχον Amazon Prime και θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις –όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η Amazon έχει στο στόχαστρό της τη Netflix και μάλιστα με πολύ καλές προοπτικές καθώς απέναντι στα 7,99 δολάρια το μήνα που χρεώνει η Netflix η δική της υπηρεσία θα είναι, ουσιαστικά, δωρεάν.
Όσο για το αν η κίνηση θέτει σε κίνδυνο το ίδιο το Prime, οι αναλυτές με τους οποίους μίλησε η εφημερίδα υποστηρίζουν ότι αν και κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί αρχικά, στόχος του μεγαλύτερου καταστήματος του κόσμου είναι να διευρύνει τη χρηστική της βάση και σιγά-σιγά να κάνει ένα μέρος της να περάσει και στις συνδρομητικές της υπηρεσίες. Και βεβαίως δε χρειάζεται πολλή φαντασία για να καταλάβει κανείς πόσο ενθουσιασμό προκαλεί η προοπτική της νέας υπηρεσίας στον κόσμο της διαφήμισης!
Σχόλια