«Ψηφιακό» μενού

Τη δύναμη των social media αντιλαμβάνονται τα εστιατόρια στις ΗΠΑ

Deasy @ 14.03.2011
«Ψηφιακό» μενού

Τη δυναμική των social media και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επηρεάσουν τον καταναλωτή φαίνεται ότι αντιλαμβάνονται όλο και πιο πολύ τα εστιατόρια στις ΗΠΑ, τα οποία εμφανίζονται διατεθειμένα να επενδύσουν στην παρουσία τους στο συγκεκριμένο χώρο. Αυτά, μεταξύ άλλων, είναι τα συμπεράσματα ενός σχετικού άρθρου στο emarketer.com.

Τρία χρόνια μετά το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης στις ΗΠΑ και με την αγορά να βγαίνει σταδιακά από την ύφεση, το 2011 αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο έτος στο οποίο η αγορά των εστιατορίων αναμένει αύξηση των εσόδων, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος φαίνεται διατεθειμένος να δειπνήσει εκτός του σπιτιού τους. Ειδικότερα, η αμερικάνικη ένωση εστιατορίων αναμένει ότι τα έσοδα για το 2011 θα αγγίξουν τα 604 δισ. δολάρια στα περίπου 960.000 εστιατόρια της χώρας.  

Όμως για να πετύχουν όσο το δυνατό καλύτερη απόδοση στη διάρκεια της χρονιάς, η πλειονότητα των ιδιοκτητών των εστιατορίων φέρονται έτοιμοι να προωθήσουν την επιχείρησή τους μέσω των social media, πιστεύοντας ότι η παρουσία τους στα συγκεκριμένα μέσα μπορεί να είναι το ίδιο αποδοτική με ένα τηλεοπτικό σποτ ή μια διαφημιστική καταχώριση σε εφημερίδα. Άλλωστε, σύμφωνα με την ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η απόφαση για μια έξοδο για δείπνο επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες εκτός από το κόστος, όπως η αναζήτηση πληροφοριών από φίλους στα social media ή κάποιας εφαρμογής στο κινητό, εφόσον πολλές φορές η αναζήτηση πληροφοριών γίνεται και εν κινήσει.

Όπως ανέδειξε μια πρόσφατη έρευνα (2011 Restaurant Operator Survey) από το “Nation’s Restaurant News” μέσα στη χρονιά τα έξοδα για ενέργειες προώθησης μέσω social media αναμένεται να είναι πολύ περισσότερα από κάθε άλλο μέσο στα πλάνα marketing των επιχειρήσεων, καθώς θεωρείται ότι όσοι συμμετέχουν σ’ αυτά θα έχουν το πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, το 43,4% των ιδιοκτητών εστιατορίων στις ΗΠΑ απάντησαν ότι το marketing plan για το 2011 περιλαμβάνει καμπάνιες μέσω social media, έναντι ποσοστού μόλις 12,4% που αφορούσε την τοπική τηλεόραση και 9,3% που αφορούσε την εθνική καλωδιακή τηλεόραση, μέσα που βρίσκονταν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Στη δεύτερη θέση και σε ποσοστό 31% βρίσκονταν οι ενέργειες προώθησης μέσα στα ίδια τα καταστήματα και στην πέμπτη θέση, με ποσοστό 3,9%, το ραδιόφωνο.

SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home