Πιο μέσα στη διαφήμιση η Alibaba

Πιο μέσα στη διαφήμιση η Alibaba

Με ένα άνοιγμα (αγνώστου προς το παρόν ύψους) προς την αγορά της διαφήμισης εντός Κίνας ξεκινάει τις επενδύσεις/εξαγορές της για το 2015 η Alibaba: πρόκειται για την εταιρεία AdChina από τη Σαγκάη η οποία αυτό-διαφημίζεται η «μεγαλύτερη πλατφόρμα διαφήμισης για πολλαπλές οθόνες» της χώρας –από αυτά που διαβάζουμε, ο ισχυρισμός είναι μάλλον βάσιμος αφού η πλατφόρμα της οκτάχρονης εταιρείας (η οποία παρεμπιπτόντως ιδρύθηκε στη Σίλικον Βάλεϊ) συνεργάζεται με περισσότερες από 60.000 εφαρμογές, με τους τηλεοπτικούς σταθμούς China Network Television και Hunan Satellite Television και φτάνει στο 80% των κινέζων χρηστών του Internet που χρησιμοποιούν κινητά.

Δεδομένου ότι περισσότερο από το 50% του τζίρου της Alibaba προέρχεται από τη διαφήμιση που ο κινεζικός κολοσσός διαχειρίζεται μέσω της δικής του πλατφόρμας, της Alimama, η κίνηση ήταν αναπόφευκτη και φέρνει την εταιρεία του Τζακ Μα ακόμα πιο κοντά στο πρότυπό της, την Google. 

ALIBABA,ΕΞΑΓΟΡΕΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ,ΚΙΝΑ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home