Virtual Reality για το Playstation 4

Virtual Reality για το Playstation 4

Λέγεται "Project Morpheus", είναι ακόμα σε επίπεδο πρωτοτύπου όμως η Sony το θεώρησε αρκετά ώριμο για να το παρουσιάσει στο Game Developers Conference στο Σαν Φρανσίσκο. Ίσως κάποιοι θα έλεγαν ότι μετά την, όχι ακριβώς θεαματική υποδοχή, του "Personal 3D Viewer" για ταινίες ίσως η εταιρεία θα έκανε καλά να αποφύγει περαιτέρω εμπλοκές με το virtual reality όμως φαίνεται ότι τα πράγματα έχουν ζορίσει αρκετά ώστε οι Ιάπωνες να πρέπει να σκεφτούν πιο δημιουργικά. Άλλωστε το Project Morpheus απευθύνεται σε ένα πιο σκληροπυρηνικό κοινό, αυτό των gamers και φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν (κυριολεκτικά και μεταφορικά) τα παιχνίδια που παίζουν με το Playstation 4 τους.

Με φουτουριστικό σχεδιασμό, ενσωματώνοντας την κάμερα, το χειριστήριο και τους αισθητήρες κίνησης της κονσόλας και με στερεοσκοπικό ήχο, το νέο κράνος VR υπόσχεται να ωθήσει ακόμα περισσότερο τις, ήδη άνω των στόχων,  πωλήσεις του PS4 -αρκεί να το αποδεχτούν οι ανά την υφήλιο gamers.

Η ίδια η Sony στην επίσημη ανακοίνωσή της αναφέρει ότι οι αισθητήρες αδράνειας που ενσωματώνονται στο κράνος καταγράφουν με ακρίβεια τις κινήσεις του κεφαλιού του παίκτη, ούτως ώστε, σε κάθε στροφή του, η εικόνα του παιχνιδιού να μετακινείται αντιστοίχως και με απόλυτη φυσικότητα, ενώ σε συγκεκριμένα συμβατά παιχνίδα o παίκτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο PlayStation Move (PS Move) ως αντικείμενο. Για παράδειγμα, το Morpheus θα αναπαραγάγει την κίνηση των χεριών του παίκτη αλλά και του σπαθιού (PS Move) μέσα στο παιχνίδι, δίνοντας την αίσθηση στον παίκτη ότι μάχεται ο ίδιος με το σπαθί του στον εικονικό κόσμο.

Το Morpheus αξιοποιεί την τεχνολογία 3D audio που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη SCE. Eκτός από τους ήχους που έρχονται από μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά, το Morpheus αναπαράγει μια στερεοσκοπική ηχητική εικόνα με ήχους, οι οποίοι ακούγονται πάνω και κάτω από το σημείο που στέκεται ο παίκτης, όπως, για παράδειγμα, βήματα στα σκαλοπάτια από κάτω τους, μηχανές ελικοπτέρων που ίπτανται από πάνω τους κ.α..  Οι ήχοι που ακούν οι παίκτες σε πραγματικό χρόνο διαφοροποιούνται ανάλογα με την κατεύθυνση του κεφαλιού τους, δημιουργώντας ένα άκρως ρεαλιστικό ηχητικό περιβάλλον μέσα στον διαισθητικό εικονικό κόσμο των 360 μοιρών.  

PROJECT MORPHEUS,SONY PLAYSTATION,SONY PLAYSTATION 4,AUGMENTED REALITY,SONY,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home