H Kinemat κέρδισε τους ελληνικούς τελικούς του Imagine Cup

Deasy @ 16.04.2013
H Kinemat κέρδισε τους ελληνικούς τελικούς του Imagine Cup

Ένα project που αξιοποιεί τις δυνατότητες του Kinect από την ομάδα Kinemat που δημιουργεί διαδραστικά εκπαιδευτικά βιβλία για παιδιά και ήταν, κατά γενική ομολογία, το πιο ενδιαφέρον, ήταν ο μεγαλός νικητής των ελληνικών τελικών του 11ου Παγκόσμιου Φοιτητικού Διαγωνισμού Imagine Cup της Microsoft. Η ομάδα θα συμμετέχει στους παγκόσμιους τελικούς στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, από τις 8 έως τις 11 Ιούλιου, εκπροσωπώντας την Ελλάδα.

Στους τελικούς συμμετείχαν δέκα ομάδες που επιλέχτηκαν να συμμετέχουν στην τελική φάση του ελληνικού διαγωνισμού και είχαν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις προτάσεις τους σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη είναι το World Citizenship που αφορά την ανάπτυξη εφαρμογών με «κοινωνική ευαισθησία» σε πεδία όπως η εκπαίδευση ή η υγειονομική περίθαλψη. Η δεύτερη είναι αυτή του Innovation, όπου εκεί ενθαρρύνεται η ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών για καταναλωτές, οι οποίες μπορεί να εισάγουν κάτι καινούριο στα κοινωνικά δίκτυα, στις online αγορές ή στην έρευνα.

Το Kinemat, το οποίο κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία World Citizenship δημιουργήθηκε από μία ομάδα που αποτελείται από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιά Γεωργία Καλύβα, Γιώργο Μανωλτζά, Μιχάλη Νικολαΐδη και Κώστα Ντόκο. Μέντορας της ομάδας είναι ο Συμεών Ρετάλης, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Το project Kinemat συνδυάζει ι) τα εικονογραφημένα εκπαιδευτικά βιβλία που στοχεύουν στο να βοηθήσουν τα παιδιά μικρής ηλικίας (4-6 χρονών) να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες, ιι) τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ιιι) τις παιγνιώδεις δραστηριότητες των παιδιών με αντικείμενα όπως κύβους, τουβλάκια lego, κλπ. Έτσι η ομάδα Kinemat δημιουργεί διαδραστικά αφηγηματικά εκπαιδευτικά βιβλιο-παιχνίδια τα οποία παίζονται από παιδιά μικρής ηλικίας (4-6 χρονών) με φυσική αλληλεπίδραση χάρη στην κάμερα Kinect for windows της Microsoft και με τη χρήση αντικειμένων. Τα παιδιά διαβάζουν ένα διαδραστικό βιβλίο και καλούνται να ξετυλίξουν το νήμα της ιστορίας παίζοντας ατομικές και συνεργατικές δραστηριότητες είτε με τα χέρια και το σώμα είτε αξιοποιώντας αντικείμενα. Σε ένα τέτοιο τεχνολογικά υποστηριζόμενα εκπαιδευτικό περιβάλλον η ομάδα Kinemat επιδιώκει να ωθήσει τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο και να εμπλουτίσει την εκπαιδευτική διαδικασία με διασκεδαστικές, βιωματικές και συνάμα μαθησιακά αποτελεσματικές δραστηριότητες μέσω τεχνολογιών φυσικής αλληλεπίδρασης και επαυξημένης πραγματικότητας.

Στην κατηγορία World Citizenship, τη δεύτερη θέση κατέλαβε η ομάδα 4sense με το project easyLexia και την τρίτη η ομάδα Quarinos με το project S.A.V.E.

Στην κατηγορία Innovation, στην πρώτη θέση βρέθηκε η ομάδα Majestic με το project Museo, στη δεύτερη η Vageli με το project SCAINET και στην τρίτη η Pythais με το project TubeR.

Imagine Cup,MICROSOFT,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home