Spotify: τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις

Spotify: τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις

Διαθέτει περισσότερα από 140 εκατομμύρια χρήστες, πολλοί από τους οποίους χρησιμοποιούν τη δωρεάν έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Δεδομένα λοιπόν διαθέτει μια καλή βάση για την προώθηση πολιτικών μηνυμάτων, κυρίως για την προσέλκυση του νεανικού κοινού.

Για την ώρα όμως αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, καθώς το Spotify ανακοίνωσε ότι προχωράει στον αποκλεισμό των πολιτικών διαφημίσεων από την πλατφόρμα του. Ο αποκλεισμός δεν περιορίζεται μόνο στην ad-supported έκδοση της εφαρμογής αλλά επεκτείνεται και στα αποκλειστικά και τα πρωτότυπα podcasts της πλατφόρμας. Εξαίρεση αποτελούν τα podcasts τα δικαιώματα των οποίων δεν ανήκουν στο Spotify, ωστόσο ακόμα και αυτά υπόκεινται στην πολιτική απαγόρευσης της ρητορικής μίσους που έχει υιοθετήσει η εταιρεία.

Η κίνηση του Spotify έρχεται να εναρμονιστεί με ανάλογες αποφάσεις που έχουν πάρει και άλλες μεγάλες πλατφόρμες, όπως το Twitter ή το YouTube, καθώς βρισκόμαστε λιγότερο από ένα χρόνο πριν τις αμερικανικές εκλογές. Για το Spotify αποτελεί μια συνειδητή απόφαση, με την εταιρεία όμως να αφήνει το παράθυρο ανοιχτό να αλλάξει τη συγκεκριμένη απόφαση στο μέλλον. Συγκεκριμένα, εκπρόσωπος της εταιρείας δικαιολόγησε τον αποκλεισμό από την έλλειψη αξιόπιστων συστημάτων, εργαλείων και διαδικασιών για τον έλεγχο των πολιτικών μηνυμάτων, προσθέτοντας όμως ότι η απόφαση αυτή θα επανεκτιμηθεί όταν το Spotify «νιώσει» σίγουρο ότι μπορεί να αντιμετωπίσει τα παραπάνω προβλήματα.

SPOTIFY,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home