Εστιατόρια a la ‘digital cuisine’

Εστιατόρια a la ‘digital cuisine’

Στο φαγητό είμαι πολύ δυνατός, οπότε με άγγιξε το άρθρο «Taking Matters Into Your Own Hands του φίλου Mitch και είπα να γράψω κάποιες σκέψεις μου. Ολα, μα όλα, τα μεσαίας τιμής, γρήγορου σερβιρίσματος εστιατόρια οδηγούνται (ή σπρώχνονται) προς τη ψηφιακή εποχή. Εντάξει, από την ακόμη φουτουριστική εικόνα, που θα πατάς μία επιλογή σε μία οθόνη χωρίς να μιλήσεις καν σε ένα σερβιτόρο, ας μείνουμε στο σήμερα!

Το εστιατόριο εύκολα θα γίνει ‘showroom’ επιλογών με ηλεκτρονικά μέσα, προτεινοντας χαμηλότερες τιμές και πολλές προσφορές που θα τις βλέπεις σε οθόνη εξωτερικά, σε ένα πανελάκι στο τραπέζι και στο κινητό σου, ενώ είσαι –ας πούμε– μέσα στο μετρό. Κάτι τέτοιο μου συνέβη στη Στοκχόλμη, όπου μέσα από το Triposo app (τρομερό!) μου προτάθηκε (στο section εστιατόρια), να κατεβάσω την εφαρμογή Bookatable. Λέω, κάτσε να δούμε, μπας και μάθουμε τα ωραία φαγάδικα.Μπήκα στην εφαρμογή και έκανα browse όλα τα day options που είχαν ανέβει. Βλέπεις μενού, τις ειδικές προσφορές μενού, όλες τις τιμές, μοιράζεσαι στα social media, διαβάζεις recommendations, και κλείνεις τραπέζι αν θέλεις με μήνυμα / skype / τηλέφωνο. Μα δεν ήταν μόνο αυτό...

Την επόμενη ημέρα, νωρίς το πρωί (και αυτό συνεχίζεται ακόμη), λαμβάνω notification ποιό εστιατόριο έχει προσφορά, αλλά βάσει των κριτηρίων που έψαξα τις προηγούμενες φορές. Ετσι εμπλουτίζεται η γνώση μου για το «οικοσύστημα» φαγάδικων μιας πόλης, με ξεναγεί σε νέα μέρη και μου δίνει κιόλας τη σύνδεση in-app με το google maps για να πάω με ασφάλεια. Ωραία υπηρεσία λέω. Μα δεν ήταν μόνο αυτό... Στο site του Δήμου της Στοκχόλμης υπήρχε ένα web ad για το Bookatable και μαζί ειδική προσφορά χαμηλότερου κόστους. Κοίτα να δεις πως συνεργάζονται... Αν πάρεις προς χρήση την 5ήμερη κάρτα της πόλης, εκείνη την ωραία τη μαύρη (με πληρωμένη την πρόσβαση σε όλα τα μέσα μεταφοράς και είσοδο τρομερά μειωμένη ή δωρεάν σε 80 μουσεία), παίρνεις και παροχές που θα φας ωραία και οικονομικά. Κοίτα λέω, ή οι startup founders της εφαρμογής ήταν πολύ τυχεροί, ή η πόλη θέλει να εμπλουτίσει το «περιεχόμενό» της. Σε κάθε περίπτωση win-win!

Εκεί φίλοι μου θυμήθηκα το quote που μας το αφιερώνω : «The human being part is what's worth something.» που σε λιανά σημαίνει για εμένα, ότι αν ντύσεις / περικυκλώσεις τον υποψήφιο πελάτη σου με τόσο πάθος και λύσεις και εμπειρίες (σαν να είσαι άνθρωπος με νοιάξιμο), τότε γίνεσαι φίλος του και συνεχής επαφής και χρήσης «προϊόν» του.

Stay tuned ...και ο θεός βοηθός!

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ,STARTUPS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home