busyπαρακαλώ περιμένετε...
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
UNPLUGGED
RIP Google Talk

RIP Google Talk

Δικαίωμά τους είναι. Θέλω να πω, δεν πληρώνουμε για τις υπηρεσίες που μας προσφέρει η εταιρεία τους (ή έστω, δεν πληρώνουμε άμεσα και καθώς δεν είμαστε ακόμα σίγουροι για το πώς πληρώνουμε έμμεσα, ας μη σταθούμε εδώ) οπότε δεν μπορούμε να είμαστε και πολύ απαιτητικοί. Συνεπώς, δεν έχει πολύ νόημα να στείλω στους υπεύθυνους της Google τα παράπονά μου για την κατάργηση του Talk οπότε αρκούμαι να τα δημοσιεύσω εδώ. Επειδή καταργώντας το, η εταιρεία μου έκοψε τα χέρια.

Το καταλαβαίνω ότι ανήκω σε μια ισχνή μειονότητα: έχω ένα smartphone ηλικίας επτά ετών, πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένοι ίσως και να μην το χαρακτήριζαν καν “smartphone” –βεβαίως θα είχαν άδικο καθώς είναι smartphone. Απλώς είναι ένα smartphone για κάποιον που περνάει καθημερινά ένα οκτάωρο μπροστά σε έναν υπολογιστή, που δεν παίζει παιχνίδια και που διατηρεί ακόμα αρκετά ψήγματα κοινωνικότητας ώστε αν θέλει να μάθει πώς να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β, να ρωτήσει κάποιον. (Επιπλέον, το μέρος που ζω είναι γεμάτο από μικρά αστυνομικά φυλάκια με πολύ εξυπηρετικούς αστυνομικούς, ακριβώς γι αυτή τη δουλειά.)

Το Talk είναι –“ήταν”, μάλλον- ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να επικοινωνώ με τη σύζυγό μου, ειδικά όταν θέλουμε να συντονίσουμε μια συνάντηση σε ένα τρένο ή σε έναν σταθμό. Φευ, από αυτή την εβδομάδα (θεωρητικώς από τις 26 Ιουνίου αλλά φαίνεται ότι η Google μας χάρισε μερικές μέρες ακόμα) η εφαρμογή δε λειτουργεί. Και για όσους σπεύσουν να ρωτήσουν γιατί δεν την αντικαθιστώ με το Hangouts, όπως θέλει ο καλός θεός (και το Μάουντεν Βιού), η απάντηση είναι “Επειδή το smartphone μου είναι ηλικίας επτά ετών”, ήτοι το Hangouts δεν τρέχει σ’ αυτό. Και για όσους σπεύσουν να επισημάνουν ότι υπάρχουν κι άλλες εφαρμογές, η απάντηση είναι “Ναι, και αυτό σκοπεύω να κάνω.”

Καταλαβαίνω ότι η Google θέλει να βάλει σε μια τάξη τα εν οίκω της –το “Engadget” εξηγεί με αρκετά πλήρη τρόπο γιατί το Talk έπρεπε να πεθάνει και η εξήγηση μου κάνει. Όμως έχω δει το έργο της τακτοποίησης των εταιρειών λογισμικού πολλές, πολλές φορές ώστε από κάποιο σημείο και πέρα να μη μου κάνει: είμαι σίγουρος ότι στον λογιστικό ωκεανό της Google (και ακόμα περισσότερο της Alphabet), η συνέχιση της υποστήριξης του Talk δε θα ήταν παρά μια ακόμα σταγόνα –και δεν έχω πειστεί ότι η διοίκηση της εταιρείας είναι τόσο σφιχτή ώστε να μην αντέχει μερικές τέτοιες σταγόνες. Γιατί να μη συνεχίσει να υπάρχει υποστήριξη για μια τόσο μικρή και άνευ ιδιαίτερων απαιτήσεων εφαρμογή, έστω γι αυτούς που έχουν κάποιο λόγο που τη χρησιμοποιούν;

Δε θα έθετα την παραπάνω ερώτηση (της οποίας ξέρω την απάντηση –όλοι την ξέρουμε άλλωστε) αν δεν ήταν η διαρκής φλυαρία των τμημάτων επικοινωνίας/δημοσίων σχέσεων των εταιρειών σχετικά με το πόσο ψηλά αξιολογούν την “εμπειρία του χρήστη”. Όπως και οι υιοθετημένοι όψιμοι συμπατριώτες μου με το διαβόητο “ομοτενάσι” τους, οι εταιρείες τεχνολογίας θεωρούν ότι η εμπειρία του χρήστη εξυπηρετείται καλύτερα όταν αποτελείται από αυτά που εκείνες θεωρούν καλύτερα. Και παρότι όπως έγραψα παραπάνω, μπορώ να παραπονεθώ μόνο μέχρι εκεί που πληρώνω, το όλο πράγμα εξακολουθεί να με στενοχωρεί.

Topics: CYBERCULTURE
COMMENTS
TOP BRANDS