busyπαρακαλώ περιμένετε...
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FRESH
ΕΕ: σκληραίνει τη στάση της απέναντι σε εταιρείες Internet

ΕΕ: σκληραίνει τη στάση της απέναντι σε εταιρείες Internet

Deasy @ 10.01.2017
Σχόλια -

Πολλοί παρατηρητές της αγοράς (αναλυτές, δημοσιογράφοι κ.α.) είχαν προβλέψει ότι το 2017 θα έχει ακόμα πιο έντονο (από το 2016) το άρωμα της «αντιπαράθεσης» της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τους γίγαντες της τεχνολογίας από την Αμερική. Πριν λοιπόν ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο της νέας χρονιάς η νέα πρόταση που επεξεργάζεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (και είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας) δίνει μια πρώτη γεύση.

Σύμφωνα λοιπόν με τα διεθνή ειδησεογραφικά Μέσα (Reuters, Bloomberg κ.α.) η πρόταση της Επιτροπής έρχεται να αυστηροποιήσει το πλαίσιο πάνω στο οποίο λειτουργούν εταιρείες, όπως το Facebook, η Google, η Microsoft και άλλοι, εναρμονίζοντάς το όσο το δυνατό με το αντίστοιχο στο οποίο λειτουργούν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι. Πλέον, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες, όπως το WhatsApp, το Gmail, το Facebook Messenger (γνωστοί και ως Over The Top players - OTT), πέρα από το ότι θα πρέπει να εγγυηθούν το  απόρρητο των συνομιλιών (μηνύματα και φωνητικές επικοινωνίες), θα πρέπει να  ζητούν συνεχώς τη συγκατάθεση των χρηστών  (πριν από τον εντοπισμό τους) για να τους σερβίρουν στοχευμένες διαφημίσεις.

Επιπλέον, η νέα πρόταση έρχεται να ανατρέψει την πολιτική των cookies, μέσω των οποίων εντοπίζονταν οι συνήθειες των χρηστών στο browsing, με αποτέλεσμα το σερβίρισμα διαφημίσεων βασισμένες πάνω σε αυτές. Η πρόταση προβλέπει ότι οι web browsers (Chrome, Firefox, Edge κ.α.) θα πρέπει να έχουν ως default ρύθμιση την απαγόρευση τέτοιων διαφημίσεων, παρέχοντας έτσι περισσότερο έλεγχο στους ίδιους τους χρήστες. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Επιτροπής, η πολιτική των cookies κρίνεται ως αναποτελεσματική γιατί οι χρήστες συμφωνούν χωρίς απαραίτητα να γνωρίζουν τι συνεπάγεται από τη συναίνεσή τους. Από την άλλη πλευρά, στελέχη από τον κλάδο της διαφήμισης θεωρούν ότι η αυστηροποίηση των κανόνων υπονομεύει την ικανότητα πολλών sites να χρηματοδοτούν τη λειτουργία τους, προσθέτοντας επίσης ότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται είναι «χαμηλού κινδύνου».

Σύμφωνα με την πρόταση οι εταιρείες που δεν θα εναρμονιστούν θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο που μπορεί να φθάνει έως και το 4% του συνολικού τζίρου τους. Ο νέος νόμος αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το 2018. Ωστόσο για να φθάσουμε εκεί θα πρέπει να τύχει της έγκρισης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των κρατών-μελών της ΕΕ.

Topics: B2B
COMMENTS
TOP BRANDS