Το #logo31 της Shell...

...ήταν στημένο από την Greenpeace

Deasy @ 24.07.2012
Το #logo31 της Shell...

Αντίστοιχο φαινόμενο με το #logo31 της νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας (αν δεν το θυμάσαι, αυτό το κείμενο θα σε βοηθήσει), σε πολύ μεγαλύτερη όμως έκταση, είχαμε με τη φαινομενική πρωτοβουλία της Shell να δώσει την ευκαιρία στο ευρύ κοινό, να δημιουργήσει τις δικές του αφίσες και slogan για το πόσο φιλική προς το περιβάλλον είναι η εταιρεία και ειδικότερα προς τον αρκτικό κύκλο και να ψηφίσει τις καλύτερες.

Όπως ήταν αναμενόμενο, από τη στιγμή που έγινε γνωστός ο "διαγωνισμός της Shell" με τίτλο Shell's Let's go! Arctic Campaign, το κοινό φρόντισε να "τιμήσει" την εταιρεία για την ευκαιρία που του έδωσε, δίνοντας το στίγμα του για τις προθέσεις της. Στίγμα που είναι τελείως διαφορετικό στις περισσότερες των περιπτώσεων από αυτό που ήθελε να προβάλλει η... Shell. Και όπως μπορείς να διαπιστώσεις στη λίστα με τις δημοφιλέστερες αφίσες και slogan ανήκουν εκείνα που αναδεικνύουν τις "ενστάσεις" (είμαστε ευγενικοί εδώ στο deasy) του κοινού στις προθέσεις της εταιρείας.

Μέχρι χθες, ήταν απορίας άξιο πως οι υπεύθυνοι marketing μιας τεράστιας εταιρείας όπως η Shell δεν σκέφτηκαν τον κίνδυνο, στο πείραμά τους να εμπλέξουν ανοικτά το κοινό σε ένα τέτοιο εγχείρημα, όταν στο παρελθόν έχουμε αρκετά παραδείγματα τιμωρητικής στάσης απέναντι σε φορείς με αμφιλεγόμενη πολιτική και προθέσεις. Πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε πετρελαϊκές εταιρείες με το συμβάν στον κόλπο του Μεξικού (έστω και αν προερχόταν από την BP) να είναι ακόμα φρέσκο στο μυαλό όλων μας.

Τελικά χθες, αποκαλύφθηκε, όπως μας υπέδειξε ο φίλος του deasy, @stakon, ότι το συγκεκριμένο "εγχείρημα" ήταν μια "απάτη" στημένη από την Greenpeace, όπως μπορείς και εσύ να διαπιστώσεις μέσα από τη σελίδα της Οργάνωσης. Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα, όπως αναφέρεται, ένα video τραβηγμένο από κινητό τηλέφωνο (που προφανώς ανέβηκε στο YouTube, από μέλος της Greenpeace) εμφανίζει σκηνές από μια εκδήλωση (και πάλι) της Shell, που δεν είχε καλή κατάληξη. Το συγκεκριμένο video έκανε σε διάστημα μιας μέρας 500.000 εμφανίσεις και όπως επίσης διευκρινίζεται στην σελίδα της Greenpeace ήταν και αυτό σκηνοθετημένο από την ίδια. Όπως καταλαβαίνεις Greenpeace και Shell δεν πρέπει να περνάνε τις καλύτερες μέρες της μεταξύ τους σχέσης.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home