Πρωτιά στην εξυπηρέτηση για τη Sony Mobile

Deasy @ 09.03.2012
Πρωτιά στην εξυπηρέτηση για τη Sony Mobile

Το τηλεφωνικό κέντρο της Sony Mobile Ελλάδας κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση στην κατηγορία Small Call Centers στα πλαίσια του διαγωνισμού της Teleperformance Hellas «CRM Grand Prix 2011».

Ο ετήσιος θεσμός CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί από την Teleperformance, τον μεγαλύτερο όμιλο παροχής υπηρεσιών CRM, Telemarketing και Teleservices στον κόσμο. Διεξάγεται 19 συναπτά έτη σε 40 χώρες με σκοπό την μέτρηση αποτελεσματικότητας των τμημάτων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης με σκοπό την αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους πελάτες τους. Αξιολογούνται 11 κοινές παράμετροι, όπως χρόνος αναμονής, γνώση αντικειμένου, αποτελεσματικότητα κλπ.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home