Οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν το εμπόριο

Deasy @ 30.11.2015
Οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν το εμπόριο

Νέα κανάλια επικοινωνίας, νέες τεχνολογίες πληρωμών και νέες αγοραστικές επιλογές αλλάζουν το τοπίο του εμπορίου, καθώς ο καταναλωτής αναζητά πλέον εξατομικευμένες εμπειρίες καθώς και τη δυνατότητα να αγοράσουν οτιδήποτε,  οποιαδήποτε στιγμή, από οπουδήποτε, καθώς είναι συνεχώς συνδεδεμένοι.

Για παράδειγμα, οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω καρτών, έξυπνων κινητών ή wearable συσκευών και εμείς παρέχουμε τα συστήματα που υποστηρίζουν αυτές τις συναλλαγές.  Στην Ευρώπη υπάρχουν περισσότερες από 131 εκ. κάρτες ανέπαφων συναλλαγών και πάνω από 2,9 εκ.  τερματικά που τις υποστηρίζουν. Μέχρι το 2020 όλα τα τερματικά της Visa στην Ευρώπη θα δέχονται ανέπαφες συναλλαγές.

Αντίστοιχα, τα έξυπνα κινητά έχουν ήδη γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των αγορών. Σύμφωνα με τη Statista, η διείσδυση έξυπνων κινητών θα ξεπεράσει το 54% στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους, φτάνοντας στο 70% εως το 2020.  Έρευνα της Visa Europe έδειξε πως πάνω από το 35% των Ευρωπαίων αγόρασαν ένα προϊόν χρησιμοποιώντας φορητή συσκευή, αφού το είδαν πρώτα στο κατάστημα. Επιπλέον, τρεις στους πέντε (59%) χρησιμοποίησαν κινητό τηλέφωνο για να κάνουν έρευνα αγοράς πριν αγοράσουν το προϊόν στο κατάστημα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικρατούν στη σημερινή εποχή και είναι γεμάτα με αξιολογήσεις προϊόντων και προτάσεις αγορών. Σύμφωνα με έρευνα του Planet Retail (2014) 66% των millennials συμβουλεύονται τους φίλους τους πριν την αγορά ενός προϊόντος, ενώ 39% αναζητούν πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από κάποια αγορά.

Αυτές οι νέες συνήθειες μεταβάλλουν και το μέλλον των πληρωμών, με τις εταιρείες να εξελίσσουν τα συστήματα και τις υποδομές πληρωμών ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σημερινού καταναλωτή. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα , οι έμποροι αρχίζουν να αναγνωρίζουν το ρόλο των smartphones στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της online εμπειρίας και αυτής του καταστήματος.  Αντίστοιχα, οι τεχνολογίες beacon και bluetooth μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να παρέχουν την εξατομικευμένη εμπειρία που  περιμένουν οι καταναλωτές, αναγνωρίζοντας τους πιστούς πελάτες και ειδοποιώντας τους για προσφορές σε προϊόντα που προτιμούν.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home