Sony: η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μία ημέρα

Το ίδιο και το οικοσύστημα των mirrorless full frame φωτογραφικών μηχανών μας.

Sony: η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μία ημέρα
Πέντε χρόνια μετράει ήδη το οικοσύστημα των mirrorless full frame φωτογραφικών μηχανών που ξεκίνησε να χτίζει σταδιακά, από το 2013 και έπειτα, η Sony. Μία ολόκληρη πενταετία στη διάρκεια της οποίας ήταν εμφανές ότι η ιαπωνική εταιρεία πίστεψε το συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς και το συμπλήρωνε κομμάτι-κομμάτι. Μια πίστη και συνέπεια, που όπως αποδεικνύουν τα νούμερα πλέον έχουν αποδώσει καρπούς, με αποτέλεσμα η εταιρεία να διαθέτει κυρίαρχη παρουσία σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.

Μιας και βρισκόμασταν σε ιταλικό έδαφος (στη Σικελία για την παρουσίαση του νέου φακού της εταιρείας), οι άνθρωποι της εταιρείας χρησιμοποίησαν μια παράφραση της γνωστής φράσης «η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μία ημέρα» για το δικό τους οικοσύστημα και τη συνεχή προσπάθεια τους για να φτιάξουν το αντίπαλο δέος στα ήδη μεγάλα ονόματα της αγοράς, την Canon και τη Nikon.

Ο σεβασμός προς τις δύο αυτές εταιρείες συνεχίζει να υπάρχει, άλλωστε στην παρουσίαση οι άνθρωποι της Sony αναφερόμενοι στην Canon και τη Nikon, τις χαρακτήριζαν ως «γίγαντες της αγοράς» όμως αυτό δε σημαίνει ότι και η Sony, παρότι νέα στην αγορά, έχει μεγαλώσει πάρα πολύ. Κάτι που το αποδεικνύουν και τα στοιχεία πωλήσεων του τελευταίου εξαμήνου. Όπως μπορείτε να δείτε από τις παρακάτω εικόνες η Sony στο χώρο των full frame φωτογραφικών διατηρεί την πρώτη θέση σε δώδεκα μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ συνολικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση το μερίδιό της έφθασε το 53% (πατήστε επάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση).

Πως όμως κατέκτησε αυτή τη θέση η ιαπωνική εταιρεία; Πέντε χρόνια μετά το ξεκίνημά της η Sony διαθέτει πλέον μια εξαιρετικά πλούσια γκάμα τόσο σε φωτογραφικές μηχανές όσο και σε φακούς. Στην πρώτη περίπτωση η Sony διαθέτει στην αγορά πλέον 9 μοντέλα φωτογραφικών μηχανών. Από την πρώτη, τη Sony α7, η παραγωγή της οποίας διατηρείται μέχρι και σήμερα, μέχρι το τελευταίο μοντέλο, τη Sony α7 ΙΙΙ, που ανακοίνωσε πριν από μερικούς μήνες. Μοντέλα που κυμαίνονται σε ένα μεγάλο τιμολογιακό εύρος: από τα 1.200 έως τα 4.300 ευρώ για τη Sony α9. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες η Sony δεν σταματάει την παραγωγή προηγούμενων μοντέλων με την προσθήκη ενός καινούριου. Αντιθέτως, το διατηρεί, μειώνοντας την τιμή, έτσι ώστε να λειτουργεί ως ένα εισαγωγικό μοντέλο για τους φωτογράφους στο οικοσύστημα της.

Περνώντας στους φακούς η γκάμα της εταιρείας πλέον περιλαμβάνει 30 full frame φακούς, εστιακών αποστάσεων από 12 έως 800mm. Ένα εύρος επιλογών που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις και τις ανάγκες όλων των φωτογράφων. Οκτώ από αυτές τις 30 επιλογές είναι τα εκλεκτά μέλη της premium σειράς της εταιρείας, της G Master, που εισήγαγε η Sony τo 2016 και απευθύνονται σε φωτογράφους υψηλών απαιτήσεων.

Εκτός από τα δύο παραπάνω η προσπάθεια της Sony περιλαμβάνει και άλλες κινήσεις, άλλες βασικές, όπως η ενδυνάμωση της υποστήριξης των επαγγελματιών φωτογράφων (στην Ευρώπη έγιναν 12 τα κέντρα υποστήριξης), άλλες συμπληρωματικές, όπως η πλατφόρμα “α universe”, μία online πλατφόρμα προβολής φωτογράφων και του έργου τους από όλο τον κόσμο.

Προφανώς η προσπάθεια της Sony δεν σταματάει εδώ. Θα συνεχίζει να εμπλουτίζεται με τον ίδιο ρυθμό, ίσως ακόμα και ταχύτερο στο μέλλον. Άλλωστε, στον τομέα της τεχνολογίας δεν μπαίνει ποτέ τελεία στην εξέλιξη….

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ,SONY,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home