Αυτοδύναμο Twitter στις εκλογές

Deasy @ 29.01.2015
Αυτοδύναμο Twitter στις εκλογές

Ως κυρίαρχο κανάλι έκφρασης στα social media αναδείχθηκε το Twitter κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το sepe.gr σε συνεργασία με την εταιρεία isMOOD.

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για το διάστημα από 1 έως 27 Ιανουαρίου, στο δημοφιλές microblog ανήκε το 54% του συνόλου των αναφορών που καταγράφηκαν στα social media και είχαν ως θέμα τις βουλευτικές εκλογές. Το Twitter ακολούθησαν το Facebook  στη δεύτερη θέση με ποσοστό 40%, τα Blogs/Portals στην τρίτη  με ποσοστό 5%, ενώ στα Forums καταγράφηκε το υπόλοιπο 1%. Το σύνολό των αναφορών ξεπέρασαν τις 480.000 (μέσος ημερήσιος όρος αναφορών πάνω από 17.500) αριθμοί που υποδεικνύουν το ενδιαφέρον του κοινού για τις εκλογές, είτε ως ουσιαστικό θέμα είτε ως αντικείμενο σχολιασμού, είτε και των δύο.

Ενδιαφέροντα είναι και τα στοιχεία της συναισθηματικής ανάλυσης των μηνυμάτων που ανταλλάχθηκαν  μέσα από το Twitter, όπου αρνητική χροιά εμφανίζεται να έχει το 54% των αναφορών, ουδέτερη το 24% και θετική μόλις το 22%.

Ως προς την κομματική διασπορά, στον ΣΥΡΙΖΑ ανήκε το 40%, με τη Νέα Δημοκρατία να ακολουθεί 18 μονάδες πιο χαμηλά και το ΠΑΣΟΚ να έρχεται τρίτο με ποσοστό 10%.

Το σύνολο των αποτελεσμάτων της έρευνας μπορείτε να το βρείτε στο sepe.gr.

ΣΕΠΕ,ΕΡΕΥΝΕΣ,ΕΚΛΟΓΕΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home