Χαίρεσαι με τις φωτογραφίες, γκρινιάζεις με το κείμενο

Deasy @ 02.06.2014
Χαίρεσαι με τις φωτογραφίες, γκρινιάζεις με το κείμενο

Ας πάμε στη δική σου καθημερινότητα και χρήση των social media. Ποιο μέσο χρησιμοποιείς για να πεις στους φίλους σου ότι είσαι χαρούμενη; Και ποιο είναι εκείνο το μέσο με το οποίο εκφράζεις τη δυσαρέσκειά σου;

Η Chute, μια αμερικάνικη εταιρεία στο χώρο του mobile marketing έκατσε και το έψαξε για εσένα και έβγαλε τα σχετικά συμπεράσματα. Ανεβάζοντας μια φωτογραφία στο Instagram οι πιθανότητες να είναι θετικό το συναίσθημά σου είναι τέσσερις φορές περισσότερες από ένα ένα μήνυμα στο Twitter. Αντίστροφα, ένα μήνυμα στο Twitter είναι 2,5 φορές πιο πιθανό να εκφράζει αρνητικό συναίσθημα από το post μιας φωτογραφίας.

Τα συμπεράσματα της Chute προέρχονται από την μελέτη μηνυμάτων και posts στα δύο παραπάνω social media που έκαναν αναφορά σε περισσότερα από 30 μεγάλα brands μεταξύ των οποίων η Coca Cola, η Nike, η Mc Donalds ή η Nintendo. Ειδικότερα για την τελευταία και αναλύοντας περίπου 100 φωτογραφικά posts που είχαν αναφορά στη συγκεκριμένη εταιρεία, 95 ήταν θετικά, δύο ήταν ουδέτερα και τρία αρνητικά. Από την άλλη πλευρά, σε 100 tweets που αναφέρονταν στην Nintendo (είχαν mention δηλαδή) 27 ήταν θετικά, 76 ήταν ουδέτερα και 7 ήταν αρνητικά.

INSTAGRAM,TWITTER,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ,TWEETS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home