Facebook: έμφαση στη διαφήμιση

Το νέο News Feed έχει ως στόχο να δώσει ώθηση και στη διαφήμιση

Facebook: έμφαση στη διαφήμιση

Χθες αναφερθήκαμε στις χρηστικές αλλαγές που έρχονται με το νέο News Feed του Facebook. Σήμερα θα το δούμε από μία άλλη ματιά, την εμπορική διάστασή τους. Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg στο πλαίσιο της παρουσίασης έκανε λόγο ότι το News Feed θα αποτελεί πλέον μια «προσωποποιημένη εφημερίδα». Όμως μια εφημερίδα, όπως και κάθε άλλο μέσο για να επιβιώσει έχει ανάγκη από διαφήμιση. Και στην περίπτωση του Facebook, έχει ανάγκη από πολύ και αποτελεσματικότερη διαφήμιση. Σ’ αυτό στοχεύει και ο επανασχεδιασμός της κεντρικής μας σελίδας στο μεγάλο social network.

Είναι γεγονός ότι το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς πίεζε το Facebook να αποτελέσει ένα πιο αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης. Είναι και αυτός ένας από τους λόγους για τους οποίους η μετοχή της εταιρείας βρίσκεται ακόμα πολύ χαμηλότερα από την τιμή εισόδου στο χρηματιστήριο, καθώς δεν είχε πείσει μέχρι σήμερα για την μεγάλη εμπορική του αξία, τουλάχιστον στα επίπεδα που είχε αποτιμηθεί όταν το Facebook πέρασε το κατώφλι της Wall Street. Αυτήν την αίσθηση έχει ως στόχο να αλλάξει ο επανασχεδιασμός. Σύμφωνα με τις πρώτες εντυπώσεις, η αύξηση στο μέγεθος των φωτογραφιών είναι ένας πρώτος καλός τρόπος. Ο μεγαλύτερος χώρος που θα καταλαμβάνει πλέον κάθε διαφήμιση πιθανότατα θα οδηγήσει και σε μεγαλύτερο click through rate και εμπλοκή με το κοινό. Με άλλα λόγια, είναι πιο πιθανόν πλέον να βλέπουν και να ασχολούνται με την εκάστοτε διαφήμιση περισσότεροι χρήστες.

Ένα άλλο στοιχείο που έρχεται με τις αλλαγές είναι ότι η παραμετροποίηση του News Feed με βάση διάφορα κριτήρια (φίλοι, μουσική, following κ.λπ.) έχει ως στόχο να οδηγήσει τους χρήστες να δαπανούν περισσότερο χρόνο μέσα στο social network και να βλέπουν περισσότερες «σελίδες». Η ανάγνωση περισσότερων σελίδων, μεταφράζεται στη "γλώσσα" του Internet και σε περισσότερο διαφημιστικό χώρο. Άρα το Facebook θα μπορεί να υποδέχεται πλέον ακόμα μεγαλύτερους όγκους διαφήμισης.

Τα δύο παραπάνω στοιχεία είναι δύο πολύ καλές προϋποθέσεις για ανεβάσει την εμπορική αξία του το Facebook. Το σημείο που προφανώς θα πρέπει να εστιάσει η εταιρεία από εδώ και στο εξής είναι να μην το παρακάνει με την εμφάνιση των διαφημίσεων στο News Feed των χρηστών. Και εδώ το Facebook θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην αλλοιώσει την εμπειρία, εμφανίζοντας συνεχώς διαφημιστικά μηνύματα. Μπορεί η Wall Street να αναμένει γρήγορα αποτελέσματα αλλά από την άλλη πλευρά η δύναμη του Facebook είναι οι χρήστες του.

NEWS FEED,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home