Σε διαρκή άνοδο η online εορταστική αγορά

Σε διαρκή άνοδο η online εορταστική αγορά

Περιχαρείς πρέπει να είναι οι ιδιοκτήτες των online καταστημάτων στις ΗΠΑ βλέποντας την εταιρεία ιντερνετικών μετρήσεων Comscore να επιβεβαιώνει την εμπειρία τους για την αρχή της εορταστικής περιόδου: η εβδομάδα που ξεκίνησε με τη «Μαύρη Παρασκευή» μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών έφερε στα αμερικανικά ηλεκτρονικά καταστήματα τζίρους 5,9 δις δολαρίων ενώ αν κανείς συνυπολογίσει και τον προηγούμενο μήνα, το ποσό φτάνει τα 24,6 δις δολάρια (αύξηση 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο) –μόνο την «Κυβερνο-Δευτέρα» που ακολούθησε την «Μαύρη Παρασκευή» οι αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν online 1,25 δις δολάρια!

Οι προσδοκίες τώρα έχουν επικεντρωθεί γύρω από τη σημερινή μέρα, την (κατά το eBay) «Πράσινη Δευτέρα» η οποία από το 2005 ως φέτος έχει θεωρηθεί ως η αποκορύφωση της κατανάλωσης· πάντα σύμφωνα με τα νούμερα της Comscore, το 2005 και το 2007 ήταν η πρώτη μέρα σε κατανάλωση και τα 2006, 2008 και 2010, η δεύτερη. Αντίστοιχα ρεκόρ πιάνει και η εκάστοτε «free shipping day» –μια από τις τελευταίες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα που τα καταστήματα προσφέρουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραγγείλουν χωρίς να επιβαρυνθούν με τα έξοδα μεταφοράς (φέτος, η ημέρα αυτή είναι η 16η Δεκεμβρίου).

Ωστόσο, όπως επισημαίνει στο σχετικό δημοσίευμα και το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, όλη αυτή η κινητικότητα έχει προκαλέσει στους αναλυτές και στους καταστηματάρχες μια ανησυχία που συνοψίζεται στο εξής: ότι οι καταναλωτές θα εκτονώσουν από νωρίς τα... ένστικτα, τις επιθυμίες και τα πορτοφόλια τους και ότι τις τελευταίες μέρες πριν τις γιορτές η αγορά θα πέσει. Λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κρίση που κλυδωνίζει τις παγκόσμιες αγορές τους τελευταίους έξι μήνες δε, μια τέτοια εκδοχή ίσως δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Ο κύριος λόγος ανησυχίας είναι ότι η φετινή αγορά δείχνει να διαφοροποιείται σε σχέση με τις προηγούμενες όπου η έξαρση της «Μαύρης Παρασκευής» και της «Κυβερνο-Δευτέρας» ακολουθούταν από μια περίοδο ηρεμίας.

E-COMMERCE,ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home