Πρωταθλητές στο… παρασκήνιο οι ψηφιακοί κολοσσοί

Πρωταθλητές στο… παρασκήνιο οι ψηφιακοί κολοσσοί

Google, Facebook και Microsoft εμφανίζονται να είναι οι εταιρείες με τη μεγαλύτερη δαπάνη στην άσκηση επιρροής (δηλαδή στο lobbying) στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι οργανώσεις Corporate Europe Observatory και LobbyControl.

Η ανάλυση των δύο οργανώσεων δείχνει πως οι τεχνολογικές εταιρείες ξεπερνούν στις δαπάνες για την άσκηση (παρασκηνιακής) επιρροής τις επιχειρήσεις της παλιάς οικονομίας που εκπροσωπούν κλάδους όπως η φαρμακοβιομηχανία, τα καύσιμα και η βιομηχανία χημικών.

Αναλυτικότερα, 612 εταιρείες και φορείς δαπάνησαν πάνω από 97 εκατ. ευρώ μέσα σε ένα χρόνο για να πείσουν τους έχοντες την ευθύνη λήψης αποφάσεων στις Βρυξέλλες για το δίκαιο των απόψεών τους. Από το ποσό αυτό, 5,75 εκατ. δαπανήθηκαν από την Google, 5,5 εκατ. από το Facebook, 5,25 εκατ. από την Microsoft,  3,5 εκατ. από την Apple, 3 εκατ. από την Huawei και 2,75 εκατ. από την Amazon.

Google και Huawei δήλωσαν πως υποβάλουν οι ίδιες στο σχετικό μητρώο της Ε.Ε. πληροφορίες για τα ποσά που δαπανούν για άσκηση επιρροής, ενώ η Microsoft σχολίασε λέγοντας πως επιδιώκει να είναι εποικοδομητικός και διαφανής εταίρος των Ευρωπαίων διαμορφωτών πολιτικής. Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που ρωτήθηκε να σχολιάσει τα ευρήματα από το Reuters δήλωσε πως η Κομισιόν είναι ανοικτή σε συναντήσεις και πως δεν έχει κανένα λόγο να εξηγήσει ή να σχολιάσει τις στρατηγικές lobbying που ακολουθούν οι εταιρείες.

GOOGLE,MICROSOFT,FACEBOOK,APPLE,AMAZON,HUAWEI,ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home