Xiaomi: ξεπέρασε την Apple και ανέβηκε στη 2η θέση στην κατάταξη των smartphones

Xiaomi: ξεπέρασε την Apple και ανέβηκε στη 2η θέση στην κατάταξη των smartphones

Ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Xiaomi αποτελεί η κατάκτηση της 2ης θέσης στην κατάταξη των smartphones, που επιτεύχθηκε από την εταιρεία στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2021.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Canalys, οι πωλήσεις της Xiaomi στο διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος της χάρισαν μερίδιο αγοράς 17%, με το ρυθμό ανάπτυξης (σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020) να αγγίζει το 83%. Η σημαντική αυτή άνοδος είχε ως αποτέλεσμα η κινεζική εταιρεία να ξεπεράσει για πρώτη φορά την Apple, το μερίδιο της οποίας ήταν στο 14%, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται και η απόσταση που την χωρίζει από τη Samsung και την πρώτη θέση, η οποία έχει πλέον περιοριστεί μόλις στις δύο ποσοστιαίες μονάδες. Μάλιστα, η Canalys στο σχόλιό της θεωρεί ότι αυτός είναι ο επόμενος στόχος της Xiaomi.


Σταθερά ανοδική πορεία από το 4ο τρίμηνο του 2020

Η πορεία της Xiaomi δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα σπριντ των τελευταίων μηνών, αλλά ως το αποτέλεσμα μιας συντονισμένης προσπάθειας των τελευταίων ετών. Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς η Xiaomi κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις απώλειες της Huawei (λόγω των γνωστών προβλημάτων), με την εταιρεία στο 4ο τρίμηνο της χρονιάς να παρουσιάζει πωλήσεις 43,4 εκατομμυρίων τεμαχίων, 31,5% ρυθμό ανάπτυξης και κατάκτηση τότε της 3ης θέσης ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Apple. Οι ρυθμοί ανάπτυξης συνεχίστηκαν ακόμα πιο εντυπωσιακά στο 1ο τρίμηνο του 2021, με τις πωλήσεις να αγγίζουν τα 49,4 εκατομμύρια συσκευές και το ρυθμό ανάπτυξης να αυξάνεται ακόμα περισσότερο στο 69,1%, για να κορυφωθεί η αλματώδης πορεία στο τρίμηνο που ακολούθησε και έδωσε τη δεύτερη θέση στην Xiaomi.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Canalys, η Xiaomi επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε νέες αγορές, με 300% ποσοστό ανάπτυξης (έτος-προς-έτος) στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, πάνω από 150% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Αφρική και πάνω από 50% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Δυτική Ευρώπη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Xiaomi για το πρώτο τρίμηνο του 2021, τα προϊόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 αγορές σε όλο το κόσμο, είναι πρώτη σε μερίδιο αγορά σε 12 αγορές και κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρώπη. Εδώ και χρόνια βρίσκεται στη πρώτη θέση στην Ινδική αγορά.

Οι εντυπωσιακές πωλήσεις βέβαια αποτελούν το αποτέλεσμα του ράλι καινοτομίας στο οποίο έχει επιδοθεί η Xiaomi, σε σημαντικούς τομείς όπως η απεικόνιση, η οθόνη, η φόρτιση, η έξυπνη  παραγωγή και πολλά άλλα. Ειδικότερα, μερικά τέτοια παραδείγματα είναι η πρώτη κάμερα ανάλυσης 108ΜΡ, το πρωτοποριακό liquid lens, οι κάμερες κάτω από την οθόνη, οι επιτυχίες (σε μη εμπορικό επίπεδο για την ώρα) στον τομέα της φόρτισης μπαταριών, πετυχαίνοντας για πρώτη φορά στον κόσμο ταχύτητες ενσύρματης φόρτισης στα 200W και ασύρματης φόρτισης στα 120W. Επιπλέον, η Xiaomi έχει θέσει ήδη σε λειτουργία το έξυπνο εργοστάσιό της, με τις αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής, οι οποίες μπορούν να κατασκευάσουν ετησίως, εκατομμύρια smartphones υψηλών προδιαγραφών, ενώ οι εγκαταστάσεις του περιλαμβάνουν ένα μεγάλο εργαστήριο ερευνών όπου η Xiaomi ερευνά νέες τεχνολογίες και υλικά και πραγματοποιεί ελέγχους σε όλα τα στάδια παραγωγής.

SMARTPHONES,XIAOMI,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home