Disney+: 1,9 εκατομμύρια συνδρομητές από τις προπαραγγελίες

Deasy @ 12.11.2019
Disney+: 1,9 εκατομμύρια συνδρομητές από τις προπαραγγελίες

Εντυπωσιακοί είναι οι πρώτοι αριθμοί για τη δυναμική που έχει η streaming πλατφόρμα της Disney, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία Jumpshot. Όπως διαβάζουμε στο Business Insider, λίγες ώρες πριν από το ντεμπούτο του Disney+ στις ΗΠΑ η υπηρεσία διαθέτει ήδη 1,9 εκατομμύρια συνδρομητές, οι οποίοι προχώρησαν σε προπαραγγελία της, εκμεταλλευόμενοι τα κίνητρα που έδωσε η εταιρεία.

Τα στοιχεία που δημοσίευσε η Jumpshot δείχνουν μια συνεχή αύξηση του ενδιαφέροντος τις τελευταίες ημέρες, με αποκορύφωμα την Κυριακή, όπου οι προπαραγγελίες άγγιξαν τις 100.000. Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το 34% από όσους προχώρησαν σε προπαραγγελία του Disney+ (περίπου 640.000) χρησιμοποιούν ήδη τουλάχιστον μία ακόμα streaming πλατφόρμα.

 

Disney: η υπηρεσία μας δεν απευθύνεται μόνο σε παιδιά

Στο μεταξύ, λίγες ώρες πριν μπει στην… πρίζα η συνδρομητική on demand υπηρεσία της Disney τα στελέχη της εταιρείας μοιράστηκαν τα πρώτα τους συμπεράσματα από την πιλοτική λειτουργία της Disney+ στην Ολλανδία.

Περίπου για δύο μήνες το κοινό της Ολλανδίας είχε τη δυνατότητα να πάρει χωρίς χρέωση μια πρώτη ιδέα για το τι φέρνει η νέα πλατφόρμα και ταυτόχρονα ο κολοσσός της ψυχαγωγίας είχε την ευχέρεια να εξάγει τα πρώτα συμπεράσματά του.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις τους η πλατφόρμα κατάφερε να προσελκύσει ένα μεγάλο και αρκετά διαφορετικό μεταξύ του κοινό, ενώ οι πιο δημοφιλείς παραγωγές στο πειραματικό αυτό χρονικό διάστημα ήταν η σειρά «Marvel’s Agents of SHIELD», που απευθύνεται σε κοινό 18-49 ετών. Στη δεύτερη θέση ήταν η σειρά “The Suite Life of Zack & Cody”, που απευθύνεται σε έφηβους, ενώ την τρίτη θέση βρέθηκε το καρτούν “Disney’s Mickey Mouse Clubhouse”, μια παραγωγή που απευθύνεται ξεκάθαρα στα παιδιά.

«Υποθέταμε ότι η καταναλωτική μας βάση θα αποτελείται από διαφορετικούς τύπους χρηστών, που δεν θα επικεντρώνεται σε ένα μόνο από τα brands που διαθέτουμε στην πλατφόρμα μας. Τα αποτελέσματα της Ολλανδίας είναι μια ωραία επιβεβαίωση αυτού που θέλουμε να πετύχουμε» ήταν το σχόλιο των στελεχών της Disney.

Πάντως η προσπάθεια της Disney να βγάλει από πάνω της το μανδύα της εταιρείας που παράγει αποκλειστικά περιεχόμενο για παιδιά είναι εμφανής και στα πρώτα διαφημιστικά της πλατφόρμας, που βγήκαν χθες στην αμερικανική τηλεόραση, στα social media και άλλα κανάλια επικοινωνίας. Στο τηλεοπτικό διαφημιστικό που έπαιξε χθες βράδυ σε ώρες αιχμής της αμερικανικής τηλεόρασης η τηλεοπτική ηρωϊδα Captain Marvel παρουσίασε στο κοινό πλήθος τίτλων που φέρνει το Disney+ (μεταξύ άλλων, Star Wars, The Simpsons, The Avengers) χωρίς να γίνεται καμία αναφορά και στο παιδικό περιεχόμενο.

DISNEY,DISNEY+,STREAMING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home