“Ανταρσία” στο Facebook

Deasy @ 29.10.2019
“Ανταρσία” στο Facebook

H άτεγκτη στάση του επικεφαλής του Facebook για τις διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου, όπου αποδεδειγμένα μπορούν να περάσουν μηνύματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν προκαλεί αντιδράσεις μόνο από τον πολιτικό κόσμο. Ιδιαίτερα από την πλευρά των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ, οι οποίοι δεν θέλουν να αντιμετωπίσουν στην προεκλογική περίοδο που έχει ήδη ανοίξει, το ίδιο κλίμα που αντιμετώπισαν και το 2016, όταν αποδεδειγμένα ανέβηκαν στην πλατφόρμα του Facebook πολλές καμπάνιες με fake news.

Αντιδράσεις έχουμε και μέσα στο Facebook, με την πιο οργανωμένη να γίνεται γνωστή χθες, μέσα από δημοσίευμα των New York Times, στο οποίο αναφέρεται ότι περισσότεροι από 250 υπάλληλοι της εταιρείας υπογράφουν μία εσωτερική επιστολή προς τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ζητώντας του να αλλάξει στάση στις πολιτικές διαφημίσεις. Με βασικό μήνυμα «ο ελεύθερος λόγος (ένα επιχείρημα που χρησιμοποιεί πολύ συχνά ο ηγέτης του Facebook για να υπερασπιστεί τη γραμμή του) δεν είναι το ίδιο πράγμα με τον πληρωμένο λόγο» οι υπάλληλοι του Facebook εκφράζουν τη διαφωνία τους με την ισχύουσα πολιτική, «που επιτρέπει στους πολιτικούς να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας, στοχεύοντας το κοινό που θεωρεί ότι το περιεχόμενο που προέρχεται από πολιτικά πρόσωπα είναι αξιόπιστο».

Η επιστολή χαιρετίστηκε σήμερα τόσο από την βουλευτή, Αλεξάνδρια Οκάσιο-Κορτέζ αλλά και την γερουσιαστή Ελίζαμπεθ Γουόρεν και οι δύο εκπρόσωποι των δημοκρατικών. Η πρώτη, που θεωρείται το νέο αστέρι των δημοκρατικών, την προηγούμενη εβδομάδα κέρδισε τις εντυπώσεις με τις στοχευμένες ερωτήσεις της κατά τη διαδικασία ακρόασης του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ενώπιον της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της αμερικανικής κυβέρνησης. Η δεύτερη έχει επίσης καταφερθεί εναντίον του Facebook κατ’ επανάληψη σε ζητήματα που αφορούν τη διαφήμιση πολιτικού περιεχομένου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home