Περισσότερη διαφάνεια στην πολιτική διαφήμιση

Στις ΗΠΑ, μην τρελαίνεσαι

Deasy @ 20.10.2017
Περισσότερη διαφάνεια στην πολιτική διαφήμιση
Εδώ μαγειρεύονται νόμοι (που είναι σαν τα λουκάνικα, δεν θέλεις να ξέρεις πώς φτιάχνονται)

Μετά τη διαφαινόμενη εμπλοκή της Ρωσίας στις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ οι Αμερικανοί αναζητούν τρόπους που θα διασφαλίσουν πως κάτι παρόμοιο δεν θα επαναληφθεί στο μέλλον.

Ο Ρεπουμπλικανός ερουσιαστής Τζον ΜακΚέιν -που τον γνωρίσαμε στην Ελλάδα ως αντίπαλο του Ομπάμα στις εκλογές του 2008- και δύο συνάδελφοί του από τους Δημοκρατικούς εισηγούνται τη θέσπιση νόμου που θα υποχρεώνει τις online εταιρείες να αποκαλύπτουν ποιος αγοράζει πολιτική διαφήμιση.

Αν, δηλαδή, κάποιος αγοράζει “χώρο” για την προβολή πολιτικών διαφημίσεων στο Facebook ή το Google Ads θα πρέπει η αντίστοιχη εταιρεία να κάνει τη σχετική δήλωση. Αυτό δεν πολυαρέσει στις εταιρείες που βάζουν λυτούς και δεμένους προκειμένου να πιέσουν προς την απόρριψη του συγκεκριμένου νομοθετήματος.

Ο προτεινόμενος νόμος έχει το ευφάνταστο όνομο Νόμος Ειλικρινών Διαφημίσεων (Honest Ads Act) και οι γερουσιαστές που τον υποστηρίζουν επιχειρηματολογούν λέγοντας πως ο κόσμος έχει αλλάξει και πως οι εταιρείες που λειτουργούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή διαχειρίζονται online διαφημιστικό χώρο θα πρέπει να συστρατευτούν στον αγώνα για μεγαλύτερη διαφάνεια στην πολιτική διαφήμιση.

Οι εταιρείες από την πλευρά τους προσπαθούν να πείσουν πως ένας τέτοιος νόμος δεν θα έχει αποτέλεσμα και πως θα προσθέσει διαδικασίες και εσωτερική γραφειοκρατία, αλλά μάλλον δεν είναι εύκολο να πείσουν τα μέλη του Κογκρέσου.

ΗΠΑ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home