Αλλαγές του Twitter στην Κίνα

Αλλαγές του Twitter στην Κίνα
Φωτογραφία: Anthony Quintano (Flickr)

Αν προσθέσει κανείς τα προβλήματα της Twitter που είδαμε να διαγράφονται ανάγλυφα μπροστά μας τους προηγούμενους 12 μήνες, και τις ιδιομορφίες της αγοράς της Κίνας, δεν είναι περίεργο ότι η Κάθι Τσεν, η οποία ανέλαβε να καθοδηγήσει την πτήση του Μικρού Γαλάζιου Πουλιού πάνω από το Σινικό Τείχος, εγκαταλείπει τον αγώνα πριν προλάβει καν να κλείσει έναν χρόνο. Το πρόσφατο tweetstorm της κ. Τσεν λέει ότι πλέον η εταιρεία έχει αποκτήσει πρόσβαση στην τοπική διαφημιστική αγορά (σε άλλο tweet της ίδιας σειράς αναφέρει ότι τα τελευταία δύο χρόνια η διαφημιστική βάση της στην Κίνα έχει αυξηθεί κατά 400%) και ότι πλέον το κομμάτι των κινεζικών πωλήσεων μεταφέρεται στο ασιατικό αρχηγείο στη Σιγκαπούρη (κάτι το οποίο, παρεμπιπτόντως, ενισχύει τη φημολογία ότι η Σιγκαπούρη θα είναι η ασιατική πρωτεύουσα της τεχνολογίας στο εγγύς μέλλον). Για την ιστορία, πριν από έναν μήνα, την Twitter εγκατέλειψε ο ινδός ομόλογος της Κάθι Τσεν, Πάρμιντερ Σινγκ.

ΣΤΕΛΕΧΗ,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home