Καθρέφτης μακιγιάζ augmented reality

Καθρέφτης μακιγιάζ augmented reality

Υπάρχει ήδη από το 2007 και η βιομηχανία καλλυντικών το θεωρεί ισχυρότατο όπλο για τις πωλήσεις της: σύμφωνα με το χθεσινό σχετικό άρθρο του “Techcrunch” η χρήση του στα σχετικά καταστήματα φέρνει αυξήσεις της τάξης του 31%. Και ο λόγος είναι απλός: το “ModiFace”, πνευματικό τέκνο του Παρχάμ Ααράμπι επιτρέπει στις πελάτισσες να δουν πώς θα δείχνει το πρόσωπό τους με συγκεκριμένα προϊόντα χωρίς καν να χρειαστεί να τα χρησιμοποιήσουν.

Η εφαρμογή, η οποία είναι διαθέσιμη για web, Android και iOS, καθώς και για εξειδικευμένες ταμπλέτες που χρησιμοποιούν εταιρείες όπως η L’Oreal, η Yves Rocher, η P&G ή η Unilever, χρησιμοποιεί στοιχεία αναγνώρισης προσώπου σε συνδυασμό με προϊόντα διαφόρων χρωμάτων από τις εταιρείες ώστε η εικόνα που βλέπει η κάμερα της ταμπλέτας να μεταμορφωθεί σε έναν εικονικό καθρέφτη που απεικονίζει το πρόσωπο με τα προϊόντα αυτά. Όσο για την άδεια χρήσης, κυμαίνεται από 200.000 έως 500.000 δολάρια για κάθε εταιρεία.

AUGMENTED REALITY,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home