Φωτιά στα δοκιμαστήρια

Deasy @ 10.09.2015
Φωτιά στα δοκιμαστήρια

Ένα από τα επιχειρήματα που θα δεις συχνά στον κατάλογο των μειονεκτημάτων του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτό που εκφράζεται με τη φράση "και αν δεν μου πάει";

Δηλαδή, φαντάσου να έχεις δει το τέλειο ρούχο στην τέλεια τιμή και με τέλειους όρους παραλαβής. Να περιμένεις πώς και πώς να σου χτυπήσει την πόρτα ο αγγελιοφόρος με το κουτί ανά χείρας. Να ανοίγεις με λαχτάρα μικρού παιδιού το κουτί και το φοβερό ρούχο να είναι δύο νούμερα μικρότερο. Ή δύο νούμερα μεγαλύτερο. Αντε να το στείλεις πίσω, να βεβαιωθείς πως το (σωστό) νούμερο υπάρχει στην αποθήκη και να περιμένεις. 

Υπάρχει καλύτερος τρόπος; Καταφατικά απαντούν ορισμένες εταιρείες που έκατσε και τις έψαξε μία προς μία το QZ και οι οποίες χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για να δημιουργούν τρισδιάστατα μοντέλα που "μπαίνουν στη θέση σου" στο δοκιμαστήριο. Με άλλα λόγια, σκανάρεις το σώμα σου είτε επισκεπτόμενος ένα ειδικό κατάστημα… σάρωσης είτε μέσω της webcam του υπολογιστή σου και το τρισδιάστατο μοντέλο σου μπορεί να χρησιμοποιηθεί από διάφορα online καταστήματα για τις αγορές σου. 

Περιττή πολυτέλεια; Οχι και τόσο, αν σκεφτείς πως το πήγαινε-έλα ρούχων και παπουτσιών που δεν είναι στο σωστό νούμερο κοστίζει στον κλάδο των online εμπόρων γύρω στα 8 δισ. δολάρια ετησίως.

Θα αναρωτηθείς τώρα αν όλο αυτό έχει αποτέλεσμα. Φαίνεται πως ναι.  Μία εταιρεία λέει πως το σύστημα μείωσε τις επιστροφές προϊόντων στην κατηγορία των παντελονιών τζιν στο 20% από 50% που ήταν πριν. 

ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home