Σε ισχύ η εφαρμογή στάθμευσης myAthensPass

Τέλος οι ξυστές κάρτες - Αγορά χρόνου στάθμευσης στην Αθήνα μέσω κινητού.

Σε ισχύ η εφαρμογή στάθμευσης myAthensPass

Πιο εύκολη και γρήγορη γίνεται από σήμερα η στάθμευση στο κέντρο της Αθήνας, με το Δήμο Αθηναίων να θέτει σε ισχύ την ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphones, myAthensPass. Μέσω της εφαρμογής (είναι διαθέσιμη και για Android αλλά και για iOS) ο οδηγός μπορεί να αγοράσει ανά πάσα στιγμή χρόνο στάθμευσης για το αυτοκίνητό του, χωρίς να εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα ξυστών καρτών, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα. Ξυστές κάρτες, οι οποίες θα συνεχίσουν να διατίθενται μέχρι να εξαντληθεί το στοκ που έχει ο Δήμος, κάτι που αναμένεται να συμβεί προς τα τέλη του 2018

Η εφαρμογή myAthensPass, που ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά πριν από περίπου ένα χρόνο, έχει επεκταθεί ήδη σε όλο το δίκτυο ελεγχόμενης στάθμευσης στην Αθήνα και αφορά 10.500 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, 5.000 θέσεις για μόνιμους κατοίκους, 3.500 θέσεις για επισκέπτες και περίπου 2.000 για μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα.

O δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, κατά τη διάρκεια της σημερινής παρουσίασης της εφαρμογής myAthensPass.

Η αγορά χρόνου στάθμευσης γίνεται με τη χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, την οποία συνδέει ο χρήστης στο λογαριασμό του στην εφαρμογή, αγοράζοντας το επιθυμητό ποσό από 0,5 ευρώ έως 20 ευρώ. Ο χρήστης εντοπίζει τη θέση του οχήματος στο χάρτη, επιλέγει το χρόνο στάθμευσης (από 30 έως 180 λεπτά), σημειώνοντας τον αριθμό πινακίδας του αυτοκινήτου. Δέκα λεπτά πριν τη λήξη του χρόνου ενημερώνεται με push notification, έτσι ώστε να τον ανανεώσει έγκαιρα σε περίπτωση που το επιθυμεί.

Όπως ενημερωθήκαμε από τον Κωνσταντίνο Χαμπίδη, Chief Digital Officer του Δήμου Αθηναίων, για τους ανθρώπους μεγαλύτερων ηλικιών, που ενδεχομένως να έχουν μια μεγαλύτερη δυσκολία μετάβασης στο νέο τρόπο λειτουργίας της αγοράς χρόνου στάθμευση, αλλά και τους μη κατόχους smartphone, o Δήμος έχει προβλέψει την αγορά χρόνου μέσω POS σε περίπτερα της πόλης. «Μειώνουμε και για αυτούς την ταλαιπωρία, αφού ο οδηγός κάνει πλέον μία διαδρομή, μέχρι το περίπτερο και δεν χρειάζεται να επιστρέψει στο αυτοκίνητό του για να τοποθετήσει την κάρτα, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα» μας ανέφερε.

Τέλος, απαντώντας σε σχόλια χρηστών, σχετικά με το γεγονός ότι η εφαρμογή για την ενεργοποίησή της ζητάει πρόσβαση στις κλήσεις και τις φωτογραφίες των χρηστών, ο κ. Χαμπίδης σημείωσε ότι οφείλεται στον τύπο της άδειας που πρέπει να πάρει η εφαρμογή από τα app stores των Google και Apple.

Στο κλείσιμο της επικοινωνίας μας ο κ. Χαμπίδης επανέλαβε τη δέσμευση του Δήμου για τη δημιουργία περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών για κατοίκους και επισκέπτες με στόχο τη βελτίωση τη ζωής τους σε απλά, βασικά θέματα της καθημερινότητας.

MYATHENSPASS,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ,ΑΘΗΝΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home