2019, η χρονιά που το online θα κερδίσει την τηλεόραση

Deasy @ 12.06.2018
2019, η χρονιά που το online θα κερδίσει την τηλεόραση

Σύμφωνα με τον χρησμό που έβγαλε η εταιρεία Zenith, το 2019 θα είναι η πρώτη χρονιά στην οποία οι άνθρωποι θα περάσουν περισσότερο χρόνο online απ' ό,τι να βλέπουν τηλεόραση.

Η εταιρεία υποστηρίζει πως κατά την επόμενη χρονιά θα περνάμε 170,6 λεπτά, δηλαδή 2 ώρες, 50 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα ημερησίως σε online δραστηριότητες, είτε πρόκειται για ενασχόληση με τα social media είτε για χρήση υπηρεσιών streaming είτε για ανάγνωση είτε για παιχνίδι είτε για ο,τιδήποτε άλλο τέλος πάντων υπάρχει στον γενναίο ψηφιακό κόσμο.

Η τηλεόραση -προφανώς με τη συμβατική της έννοια, δεν αναφερόμεαστε στη συσκευή αλλά στο κλασικό τηλεοπτικό περιεχόμενο όπως αυτό φτάνει στις οθόνες μας προερχόμενο από κρατικούς και ιδιωτικούς σταθμούς- θα είναι η δεύτερη ενασχόληση χάνοντας στο φότο φίνις, αφού σύμφωνα πάντα με όσα υποστηρίζει η Zenith, ο χρόνος τηλεθέασης θα περιοριστεί σε 2 ώρες, 50 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα.

Βεβαίως η διαφημιστική αγορά έχει μεταναστεύσει προ πολλού στο δικτυακό περιβάλλον, χωρίς να περιμένει ινστιτιούτα από τη Φλωρεντία, διαγωνιστικές διαδικασίες και άλλα τινά. Υπολογίζεται ότι το 2019 η online διαφημιστική δαπάνη θα ξεπεράσει την τηλεοπτική (παγκοσμίως, εννοείται) κατ΄α60 δισ. δολάρια. Φυσικά το μερίδιο του λέοντος στην online διαφημιστική πίτα θα πάρουν τα μεγάλα βαριά ονόματα λέγε με Google, Facebook και λοιπές δυνάμεις, γεγονός που ενδεχομένως να εντείνει την γκρίνια από τον παλιό κλάδο. Πόσο έντονη θα είναι αυτή η γκρίνια, πόσο θα δυναμώσουν οι φωνές που ζητούν ρύθμιση σε σειρά διαδικτυακών δραστηριοτήτων και τι μπορεί να σημαίνει όλο αυτό για το μέσο που εκθρονίζει την τηλεόραση θα το δούμε στα επόμενα χρόνια.

INTERNET,ΜΜΕ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home