Η μεγαλύτερη αναδιοργάνωση στην ιστορία του Facebook

Deasy @ 09.05.2018
Η μεγαλύτερη αναδιοργάνωση στην ιστορία του Facebook

Δεκατέσσερα χρόνια μετά το ξεκίνημα της λειτουργίας της, η εταιρεία που ξεκίνησε ξεκίνησε ως κοινωνικό δίκτυο μεταξύ των φοιτητών του Χάρβαρντ και αργότερα των αμερικάνικων Πανεπιστημίων και εξελίχθηκε σε έναν παγκόσμιο κολοσσό, προχωράει στη μεγαλύτερη -ιστορικά- αναδιοργάνωσή του.

Ο χρόνος που επιλέγεται δεν είναι τυχαίος. Για αρκετούς μήνες το Facebook ταλαιπωρείται από τον καπνό που έχει σηκώσει η υπόθεση της Cambridge Analytica, όμως, όπως δήλωναν τα στελέχη του πριν από λίγες ημέρες, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου F8, αυτό δεν θα τους σταματήσει από το να αναπτύσσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, ταυτόχρονα βεβαίως με τη διόρθωση των λαθών.

Η νέα δομή του Facebook αποτελείται από τρεις βασικούς πυλώνες, με την εταιρεία να «σπάει» σε τρία βασικά τμήματα: Οικογένεια εφαρμογών (Family of Apps), Νέες πλατφόρμες και υποδομές (New platforms and infrastructure) και Κεντρικές υπηρεσίες προϊόντων (Central product services).

Στην οικογένεια των εφαρμογών περιλαμβάνονται όλες οι γνωστές, δημοφιλείς υπηρεσίες της εταιρείας: το ίδιο το Facebook, το WhatsApp, το Instagram και το Messenger. Στη δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνονται όλοι οι τομείς στους οποίους πειραματίζεται η εταιρεία, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα (VR και AR), ενώ στην τρίτη όλες εκείνες οι υπηρεσίες που οδηγούν την ανάπτυξη της εταιρείας. Όλο το κομμάτι της διαφήμισης και της μέτρησης της αποτελεσματικότητάς της, η διαχείριση των προϊόντων κ.α. Πάνω από κάθε τμήμα από τα παραπάνω τοποθετούνται νέοι επικεφαλής, με τον Mark Zuckerberg να έχει την υψηλή εποπτεία τους, ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. 

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home