Κωτσόβολος: με αύξηση πωλήσεων 11,5% έκλεισε η χρονιά

Κωτσόβολος: με αύξηση πωλήσεων 11,5% έκλεισε η χρονιά

Σημαντική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της παρουσίασε η αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση που έκλεισε στο τέλος Απριλίου. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η Κωτσόβολος παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 11,5% στο οικονομικό έτος 2016/17, με το συνολικό τζίρο να αγγίζει τα 408 εκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα ανοδικά κινήθηκαν και τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας, φθάνοντας τα 9,7 εκατομμύρια ευρώ από 6,7 εκατομμύρια που ήταν το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Η βελτίωση των οικονομικών δεικτών της εταιρείας αποδίδεται κατά κύριο λόγο στο επενδυτικό πλάνο που εφαρμόζει η εταιρεία με κύριους άξονες την επέκταση ή επανεγκατάσταση (σε καλύτερα σημεία) του δικτύου καταστημάτων, τη βελτίωση των υπηρεσιών αλλά και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Παράγοντες που έχουν αποδώσει με την εταιρεία συνεχίζει την επένδυση, η οποία μέσα στην επόμενη χρονιά θα φθάσει συνολικά τα 15 εκατομμύρια ευρώ.   

 

Τάσεις της αγοράς

Κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, επεσήμανε ότι η «απόσταση της αγοράς από τα επίπεδα του 2008 παραμένει αβυσσαλέα, ωστόσο δείχνει να κινείται θετικά από το 2013 και έπειτα». Οι λευκές συσκευές αλλά και οι μικρές συσκευές ήταν οι κατηγορίες με την καλύτερη απόδοση την προηγούμενη χρονιά. Στις πρώτες, σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, διακρίνεται μια ωρίμανση της τάσης ανανέωσής τους από τα νοικοκυριά, με την έμφαση να δίνεται στις νέες τεχνολογίες. Μάλιστα, όπως σημείωσε, οι άνθρωποι της αλυσίδας φροντίζουν να ενημερώνουν τους επισκέπτες των καταστημάτων για τη μείωση στην κατανάλωση ενέργειας που μπορούν να πετύχουν με συσκευές νέας τεχνολογίας, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον από το κόστος κτήσης και στο κόστος χρήσης.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, η μειωμένη κατανάλωση μπορεί να φθάσει έως και τα 150 ευρώ το χρόνο, ανάλογα με τη συσκευή. Αντίστοιχα, στις μικρές συσκευές επισημάνθηκε η θετική συμβολή των αφυγραντήρων στις πωλήσεις.  Οι τηλεοράσεις μετά από ένα «καλό καλοκαίρι» του 2016 (λόγω αθλητικών γεγονότων) παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες μια υστέρηση (αφού το φετινό καλοκαίρι δεν έχει αντίστοιχη αθλητική δραστηριότητα), όπως αντίστοιχα υστέρηση παρουσιάζει και η κατηγορία των υπολογιστών, όπου όμως το κοινό δείχνει να φεύγει από τη λογική των προσφορών και να αναζητεί προϊόντα με βάση τις ανάγκες του. Στην κινητή τηλεφωνία υπάρχει αρκετή αισιοδοξία λόγω θετικών ειδήσεων από νέα προϊόντα, ενώ στον κλιματισμό ο κ. Αθανασόπουλος σημείωσε ότι υπάρχει αρκετό απόθεμα συσκευών παλαιάς τεχνολογίας στα ελληνικά νοικοκυριά και ως εκ τούτου τα επόμενα χρόνια αναμένεται ένα κύμα αντικατάστασής τους.

Συνολικά, παρατηρείται μια στροφή του καταναλωτή στην εξειδικευμένη αγορά, καθώς αυξάνεται συνεχώς το ποσοστό εκείνων που αναζητούν συμβουλές για την απόκτηση μιας συσκευής, κυρίως κατά τη διάρκεια της πώλησης στα φυσικά καταστήματα. Σημείο στο οποίο έχει επενδύσει η αλυσίδα, κάτι που αναδεικνύεται και από τη βελτίωση του δείκτη ικανοποίησης πελατών (74%).

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών η εταιρεία προχώρησε σε αρκετές νέες υπηρεσίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Στην εγγύηση 48 ωρών στις λευκές συσκευές, στην επισκευή κινητού ή αντικατάσταση οθόνη σε 1 ώρα σε συγκεκριμένα καταστήματα, στην εγκατάσταση κλιματιστικών στα νοικοκυριά σε προκαθορισμένη (κατά τη διάρκεια της πώλησης) ώρα και στη δυνατότητα ολοκλήρωσης της πώλησης με τη χρήση πιστωτικής κάρτας χωρίς να χρειαστεί ο πελάτης να περάσει από το ταμείο. Ταυτόχρονα, η αλυσίδα δημιούργησε Business Hubs σε 20 καταστήματα, με εξειδικευμένες συμβουλές για εταιρικούς πελάτες.

 

Νέα συνεργασία με την εταιρεία Green

Στο πλαίσιο της χθεσινής συνάντησης έγινε γνωστό ότι η Κωτσόβολος προχώρησε στη συνεργασία με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας Grenn που δραστηριοποιείται στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν, όλοι οι πελάτες της Green θα έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας.


ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home