Amazon: ο άλλος μεγάλος της διαφήμισης

Amazon: ο άλλος μεγάλος της διαφήμισης

Ναι, η Google και η Facebook ξέρουν περισσότερα από τον καθένα για τη συμπεριφορά μας κάθε φορά που είμαστε ονλάιν. Όμως, όπως επισημαίνουν μεγάλα ονόματα από την αγορά της διαφήμισης στο “Mashable”, ο παίκτης που είναι πιο επίφοβος είναι αυτός που ξέρει καλύτερα πώς καταναλώνουμε όταν είμαστε στο Δίκτυο. Και αυτός δεν είναι άλλος από την Amazon η οποία, κατά το ίδιο άρθρο ανέβασε φέτος τα έσοδά της από τη διαφήμιση κατά 60% σε σχέση με πέρυσι και προβλέπεται να κλείσει το 2017 με διαφημιστικό τζίρο 1 δις δολάρια μόνο για τις ΗΠΑ. Έχοντας τη δυνατότητα να καλύπτει όλον τον κύκλο εντός της πλατφόρμας της (από τη στιγμή που ο χρήστης θα δει τη διαφήμιση ως τη στιγμή που θα αγοράσει) η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος μπορεί να ανατρέψει τις ψηφιακές ισορροπίες που έχουν καταφέρει να κρατήσουν το Μάουντεν Βιού και το Μένλο Παρκ. Και ενδεχομένως για καλό της αγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,ONLINE MARKETING,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home