Skroutz.gr: φέρνει το έξυπνο καλάθι αγορών

Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα.

Skroutz.gr: φέρνει το έξυπνο καλάθι αγορών

Ένα έξυπνο καλάθι αγορών για τους χρήστες του φέρνει το Skroutz.gr μέσα στον επόμενο μήνα. Συγκεκριμένα, η νέα υπηρεσία έρχεται να απαντήσει στις ανάγκες των επισκεπτών του skroutz.gr που θέλουν να πραγματοποιήσουν περισσότερες από μία αγορές προϊόντων, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την εμπειρία τους.

Μέχρι τώρα η διαδικασία πραγματοποίησης τέτοιου τύπου αγορών γίνονταν ξεχωριστά για κάθε προϊόν και ο καταναλωτής προχωρούσε αναγκαστικά σε διαφορετικές παραγγελίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η νέα υπηρεσία δίνει τη λύση, παρέχοντας στο χρήστη τη δυνατότητα να εντάξει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν στο έξυπνο καλάθι (καλάθι αγορών θα είναι η ένδειξη, έξυπνο γράφουμε εμείς για τον τρόπο που λειτουργεί) και εν συνεχεία ο μηχανισμός του skroutz.gr κάνει πλέον αυτόματα τη διαδικασία ανεύρεσης των προϊόντων. Λαμβάνοντας υπόψη την τιμή αλλά και άλλα κριτήρια, όπως ο χρόνος παράδοσης, ο χρήστης λαμβάνει τη φόρμα των καλύτερων επιλογών του με τον ελάχιστο δυνατό αριθμό παραδόσεων προϊόντων. Η παραγγελία πραγματοποιείται μέσα στο περιβάλλον του skroutz.gr -χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να μεταφερθεί στις σελίδες των καταστημάτων- και το skroutz.gr αναλαμβάνει να προχωρήσει τη διαδικασία παράδοσης (με δική του υπηρεσία παράδοσης) των προϊόντων στο χώρο που έχει δηλώσει ο χρήστης. Η νέα υπηρεσία λαμβάνει υπόψη και τις ενδεχόμενες περιπτώσεις αστοχιών, όπως το μη διαθέσιμο απόθεμα ενός προϊόντος, μεταβιβάζοντας αυτόματα τη παραγγελία σε άλλο κατάστημα και το skroutz.gr αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου μια ενδεχόμενη διαφορά στην τιμή.

Ενδεικτικό διάγραμμα για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί συνολικά το έξυπνο καλάθι του Skroutz.

Εκτός των προφανών πλεονεκτημάτων που προσφέρει η είσοδος της νέας υπηρεσίας, όπως η βελτιστοποίηση της online εμπειρίας ή το γρήγορο και εύκολο checkout, θα παρέχει την ευχέρεια στο skroutz.gr να προσφέρει και προγράμματα πιστότητας πελατών, επιβραβεύοντας τους συχνούς χρήστες.

Το καλάθι αγορών, που σύμφωνα με τις δηλώσεις των ανθρώπων της εταιρείας, θα λανσαριστεί πριν τα μέσα Ιουνίου, θα ξεκινήσει με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, που περιλαμβάνουν: Υγεία, Ομορφιά, Προσωπική Περιποίηση, Παιδική Φροντίδα. Η επιλογή αυτών των κατηγοριών δεν είναι τυχαία, καθώς είναι προϊόντα που παρουσιάζουν αυξητική τάση στις ηλεκτρονικές αγορές και παράλληλα έχουν μια επαναληπτικότητα σε τακτικότερα χρονικά διαστήματα, σε σχέση με άλλες κατηγορίες.

Σημαντική τοποθέτηση στις παραπάνω κατηγορίες προϊόντων έχουν τα online φαρμακεία, 250 εκ των οποίων είναι ήδη εγγεγραμμένα στην πλατφόρμα του Skroutz.gr, με συνολικό τζίρο 24 εκατομμύρια ευρώ για το 2015. Μέσα από τη νέα υπηρεσία, η εταιρεία ευελπιστεί να αυξήσει ακόμα περισσότερο τον αριθμό των συνεργαζόμενων φαρμακείων, λαμβάνοντας υπόψη και της ευκαιρίας ανάπτυξης της αγοράς. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα λειτουργούν μόλις 750 online φαρμακεία, σε ένα σύνολο 11.000 που διαθέτουν φυσικό κατάστημα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσω της νέας υπηρεσίας αλλάζει και σε ένα βαθμό το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας, αφού ο χρήστης της παύει να μεταφέρεται στα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά παραμένει καθ’ όλη τη διάρκεια της παραγγελίας στο περιβάλλον του Skroutz, ενώ ταυτόχρονα το τελευταίο αναλαμβάνει και άλλα κόστη, όπως η υπηρεσία παράδοσης. Έτσι, η αμοιβή του διαμορφώνεται στο  8% της τιμής της παραγγελίας από κάθε κατάστημα και όχι όπως συμβαίνει σε όλες τις άλλες κατηγορίες που η αμοιβή είναι ανά click σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα μέσα στο 2015

Παρά τις δυσκολίες της ελληνικής αγοράς, το Skroutz.gr συνέχισε και μέσα στο 2015 την ανάπτυξή του σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών προ φόρων μόνο για την Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 6,5 εκατομμύρια, με τα κέρδη στα 900.000 ευρώ. Ταυτόχρονα, η γκάμα των υπηρεσιών της εταιρείας εμπλουτίστηκε με δύο νέες, το leaf (lifestyle στο χώρο της ένδυσης) αλλά και το jamjar.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα χειροποίητων προϊόντων, που απορροφήθηκε την προηγούμενη χρονιά. Σημαντική είναι και η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο έφθασε πλέον στα 125 άτομα (73 περισσότερα σε σχέση με το 2013), ενώ εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2016 θα προστεθούν ακόμα 45 άτομα.

Σε ότι αφορά τη δραστηριότητά του στο εξωτερικό, το εγχείρημά του στην Τουρκία, Alve, συνεργάζεται ήδη με 340 eshops, με την ανάπτυξή του να φθάνει τα επίπεδα του 180%. Η επένδυση στην γειτονική χώρα την προηγούμενη τριετία έχει φθάσει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, ενώ ήδη το Alve απασχολεί 15 άτομα. Από την άλλη πλευρά, το Scrooge στην Αγγλία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και η επένδυση σε αυτή τη φάση περιορίζεται στο επίπεδο της οργανικής.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και τα στοιχεία επισκεψιμότητας του Skroutz.gr για το 2015. Συγκεκριμένα, στο προηγούμενο έτος το ελληνικό site έφθασε τα 5,6 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, με το σύνολο των clicks να φθάνει τα 156 εκατομμυρίων και αυτό των επισκέψεων ανά μήνα στα 16 εκατομμύρια.

SKROUTZ.GR,E-COMMERCE,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home