Επενδύουν στο ψηφιακό marketing οι εταιρείες

Έως και 17% αύξηση στη δαπάνη digital marketing των εταιρειών προβλέπει η Gartner για το 2015.

Deasy @ 03.11.2014
Επενδύουν στο ψηφιακό marketing οι εταιρείες

Το 25% της συνολικής δαπάνης στο marketing των εταιρειών αντιπροσωπεύει η δαπάνη σε ψηφιακά μέσα την τρέχουσα χρονιά, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Gartner,  Digital Marketing Spending. Επιπλέον, για τη νέα χρονιά η δαπάνη στο digital marketing των εταιρειών αναμένεται να αυξηθεί κατά 8%, με τις μισές από αυτές τις εταιρείες που έχουν προγραμματίσει αύξηση να δηλώνουν ότι αυτή θα κινηθεί κατά μέσο όρο στα επίπεδα του 17%. Κινητήρια δύναμη στην αύξηση αυτή είναι η επένδυση σε marketing ενέργειες που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή, την οποία το σύνολο των επιχειρήσεων θέτει σε προτεραιότητα, θεωρώντας ότι μπορούν να βοηθήσουν στην προβολή των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των εταιρειών και κατ’ επέκταση στην αύξηση των εσόδων τους.

Η επένδυση στο ψηφιακό marketing είναι εμφανής και από το γεγονός ότι στην πλειοψηφία τους (66%) οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα διατηρούν χωριστό budget που αφορά ψηφιακά μέσα. Ωστόσο, η κατανομή του συγκεκριμένου budget ποικίλει, καθώς υπάρχουν επιχειρήσεις που διαθέτουν εντελώς χωριστό τμήμα ψηφιακού marketing, ενώ άλλες εντάσουν αντίστοιχη δαπάνη σε κάθε τμήμα marketing που διατηρούν στη δομή τους.

Πάντως, η έκθεση σημειώνει ότι τα όρια μεταξύ ψηφιακού και παραδοσιακού marketing συνεχίζουν να θολώνουν. Καθώς ο κόσμος των καταναλωτών γίνεται όλο και περισσότερο ψηφιακός, το ζητούμενο για τα στελέχη των αντίστοιχων τμημάτων μεταβάλλεται: η στόχευσή τους δεν θα πρέπει να είναι απλά η υλοποίηση online ενεργειών αλλά αντίθετα να σκεφτούν πως το marketing οφείλει να είναι αποτελεσματικό σε έναν ψηφιακό κόσμο. Έτσι λοιπόν από ένα ισορροπημένο marketing mix μεταξύ online και offline ενεργειών, το marketing προσανατολίζεται πλέον περισσότερο προς self-service μοντέλα, τα οποία με τη σειρά τους μειώνουν τα απαιτούμενα budgets των τμημάτων πωλήσεων στα φυσικά σημεία επαφής με τον καταναλωτή.

Σύμφωνα με την έκθεση Gartner, όσο μεγαλύτερη είναι η εταιρεία τόσο μεγαλύτερη είναι και η δαπάνη στο marketing (ως ποσοστό επί του τζίρου), αναφέροντας ως παραδείγματα ότι επιχειρήσεις με τζίρο μεγαλύτερο των 5 δισ. δολαρίων ξοδεύουν στο marketing το 11% των εσόδων τους, ενώ αντίστοιχα σε επιχειρήσεις με έσοδα έως 1 δισ. το ποσοστό της δαπάνης κυμαίνεται στο 9,2%.

Η έκθεση Digital Marketing Spending της Gartner χρησιμοποιεί ως δείγμα 315 εταιρείες σε ΗΠΑ, Καναδά και Αγγλία. Το σύνολό τους παρουσίασε ετήσιο τζίρο μεγαλύτερο των 500 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ οι τομείς στους οποίους δραστηριοποιούνται περιλαμβάνει οικονομικές υπηρεσίες, τεχνολογία, κατασκευές, media, λιανεμπόριο, μεταφορές και υπηρεσίες φιλοξενίας.

DIGITAL MARKETING,MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home