Ήρθε η νέα διαφημιστική πλατφόρμα της Facebook;

Ήρθε η νέα διαφημιστική πλατφόρμα της Facebook;

Λιγότερο… σέξι από τα iPhone και τα προβλήματά τους που μονοπώλησαν την πρόσφατη ειδησεογραφία αλλά ίσως σημαντικότερη για τη Facebook και την ευρύτερη αγορά είναι η προχθεσινή είδηση της «Wall Street Journal» που αναφέρεται στην επικείμενη ανακοίνωση της νέας διαφημιστικής πλατφόρμας της εταιρείας του Μεγάλου Μπλε Δικτύου.

Η πλατφόρμα λέγεται «Atlas Advertiser Suite» και οι πιο παρατηρητικοί ίσως θυμηθούν ότι πρόκειται για ένα εργαλείο που το Μένλο Παρκ αγόρασε πέρσι από τη Microsoft (η οποία με τη σειρά της το αγόρασε μαζί με τη διαφημιστική εταιρεία aQuantive το 2007 έναντι 6,3 δις δολαρίων) –πιθανότατα η Facebook θα καταφέρει να το αξιοποιήσει καλύτερα καθώς, κατά το δημοσίευμα, το Atlas καταγράφει  πολύ αποτελεσματικότερα την κινητικότητα των χρηστών (εντός και εκτός Facebook) από ό,τι τα cookies. Αν η Facebook θέλει να πλησιάσει τα 14,3 δις δολάρια που έβγαλε η Google από διαφημίσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2014, αυτή είναι μάλλον μια καλή αρχή.

SOCIAL MEDIA,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home