Φίλτρα στο Twitter και λοιπές αλλαγές

Έχουμε κουραστεί να το γράφουμε: καταλαβαίνουμε ότι η Facebook οδηγεί τις εξελίξεις στα social media αλλά, πραγματικά, είναι ανάγκη οι υπόλοιποι να ακολουθούν τόσο...  πιστά τις υποδείξεις της; Η αλλαγή στο περιβάλλον του YouTube που ξεκίνησε το καλοκαίρι ολοκληρώθηκε τις τελευταίες μέρες και η homepage του θυμίζει υπερβολικά (ή μήπως, "ενοχλητικά";) την (Νέα) Μεγάλη Μπλε Κυρία ενώ η πρόσφατη προσθήκη στο Twitter φίλτρων που επιτρέπουν στους χρήστες να ανεβάζουν πιο δημιουργικές εκδοχές των φωτογραφιών τους, θυμίζει τόσο πολύ Instagram που το αποτέλεσμα δεν είναι καν αστείο -για την ακρίβεια είναι ελαφρώς θλιβερό αν σκεφτεί κανείς ότι τα φίλτρα του Twitter είναι μόνο οκτώ (προς το παρόν τουλάχιστον γιατί αυτό σίγουρα θα αλλάξει).

Και βεβαίως όλα είναι δίκαια στον (εταιρικό) πόλεμο και βεβαίως όλα είναι αποδεκτά όταν αυξάνουν τις δυνατότητες του χρήστη όμως ίσως θα ήταν καλό σιγά-σιγά να βλέπαμε λίγο περισσότερη φαντασία και από την πλευρά των ίδιων των εταιρειών.

FACEBOOK,TWITTER,INSTAGRAM,YOUTUBE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home