43,4 δις για χριστουγεννιάτικα δώρα

Αυτός αναμένεται να είναι ο online τζίρος

43,4 δις για χριστουγεννιάτικα δώρα

Οι γιορτές πλησιάζουν (η "Μαύρη Παρασκευή" και η "Κυβερνοδευτέρα" ήδη πέρασαν άλλωστε) και όπως κάθε χρόνο, οι ειδικοί και οι αναλυτές παρελαύνουν από ΜΜΕ σε ΜΜΕ και καταθέτουν τις προβλέψεις τους για τη σεζόν -ειδικά σε μια περίοδο παγκόσμιας ύφεσης, οι εν λόγω προβλέψεις γίνονται δεκτές με ιδιαίτερη λαχτάρα (και, βεβαίως, με μια προσδοκία να λειτουργήσουν σαν αυτό-εκπληρούμενη προφητεία και να σώσουν την κατάσταση πριν τους ισολογισμούς της 31/12).

Ένας από τους συνηθέστερους... υπόπτους για τέτοιου είδους προβλέψεις, η ComScore πρωταγωνιστεί για μια ακόμα φορά, εν προκειμένω λόγω της συνέντευξης του αντιπροέδρου της Άντριου Λίσπμαν στο Boomberg Businessweek αν και αυτή τη φορά η εταιρεία πέσει μέσα, θα αναφερόμαστε στο μεγαλύτερο online τζίρο όλων των εποχών για την ίδια περίοδο: 43,4 δις δολάρια (σε σύγκριση με τα 29,2 που σημειώθηκαν πέρυσι) και για τα οποία τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα πρέπει να ευγνωμονούν, κατά κύριο λόγο, τα smartphones και τα tablets.

 

Υποσημείωση: Η Μαύρη Παρασκευή είναι η πρώτη Παρασκευή μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ και σηματοδοτεί το ξεκίνημα της χριστουγεννιάτικης αγοραστικής περιόδου. Για τα καταστήματα σηματοδοτεί επίσης ότι μπαίνουν σε περίοδο κερδοφορίας.

E-COMMERCE,ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home