Τα Angry Birds πάνε Starbucks

Deasy @ 20.09.2011
Τα Angry Birds πάνε Starbucks

Συνεργασία με αλυσίδες καταστημάτων αναζητά η Rovio, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τα Angry Birds, με στόχο να συνδέσει τον ψηφιακό κόσμο του παιχνιδιού με φυσικούς χώρους. Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε συζητήσεις με την γνωστή αλυσίδα Starbucks, για να ξεκινήσει το λανσάρισμα ενεργειών marketing μέσα στα καταστήματα. Ανάμεσα στις δυνατότητες που εξετάζονται σε αυτή τη στροφή της Rovio, εκτός από προϊόντα που σχετίζονται με το παιχνίδι και θα μπορούσαν να πωλούνται, είναι ενδεχόμενο να δημιουργηθούν ηλεκτρονικοί πίνακες που θα εμφανίζουν τους καλύτερους παίκτες, ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο τους πελάτες των καταστημάτων να παίξουν και αυτοί με το παιχνίδι.

Από την πλευρά των καταστημάτων, που δεν αποκλείεται να βλέπουν με καλό μάτι μια τέτοια συνεργασία, αυτό θα σημαίνε μεγαλύτερο χρόνο παραμονής των πελατών στους χώρους τους και κατά συνέπεια ενδεχόμενα μεγαλύτερη κατανάλωση των προϊόντων που διαθέτουν.

ROVIO MOBILE,STARBUCKS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home