Αύξηση στη χρήση των TV apps

Το 60% των αμερικανικών νοικοκυριών με δικτυωμένες τηλεοράσεις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία εφαρμογή την εβδομάδα

Αύξηση στη χρήση των TV apps

Την τελευταία διετία, οι κατασκευαστές τηλεοράσεων έχουν δείξει ιδιαίτερη έμφαση στην κατηγορία των συσκευών με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Πρακτικά, τα περισσότερα από τα μοντέλα που πωλούνται στις ανεπτυγμένες αγορές -και στην Ελλάδα- έχουν αυτή τη δυνατότητα. Το ερώτημα είναι αν οι κάτοχοι των αποκαλούμενων και smart TVs χρησιμοποιούν τις εφαρμογές στις οποίες έχουν πρόσβαση.

Μία τελευταία μελέτη της In-Stat υποστηρίζει πως τουλάχιστον στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού κάτι κινείται. Σύμφωνα με την In-Stat, πάνω από το 60% των νοικοκυριών στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν μία “έξυπνη” τηλεόραση χρησιμοποιούν ένα TV app τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Μπορεί να ακούγεται μικρό το νούμερο αλλά τουλάχιστον δίνει μία νότα αισιοδοξίας. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές είναι το YouTube και το Netflix, μία online υπηρεσία ενοικίασης και παρακολούθησης μέσω streaming τηλεοπτικού περιεχομένου που είναι αρκετά δημοφιλής στις ΗΠΑ.
Η μελέτη έχει και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις συνδεδεμένων τηλεοράσεων με ενσωματωμένες εφαρμογές θα αυξηθούν κατά 36% σε ετήσια βάση κατά μέσο όρο την επόμενη πενταετία. Επίσης, το 22% των αμερικανικών νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση έχει ήδη μία “έξυπνη” τηλεόραση.

Από την άλλη, όμως, οι εν λόγω εφαρμογές (TV apps) δεν είναι ο κύριος λόγος για να αγοράσει κάποιος μία τηλεόραση με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Κάτι που σημαίνει ότι οι κατασκευαστές και οι πάροχοι σχετικών υπηρεσιών έχουν ακόμη πολύ δρόμο όσον αφορά στην εκπαίδευση των καταναλωτών πάνω στο σχετικό θέμα.


TV APP,IN-STAT,TV,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home