Nokia: Οι Έλληνες εξοικειώνονται με τα apps

Nokia: Οι Έλληνες εξοικειώνονται με τα apps

Οι εφαρμογές (ή apps αν προτιμάτε την αγγλική ονομασία) και η πλοήγηση στο διαδίκτυο αποτελούν το μέλλον των κινητών τηλεφώνων. Αυτό τουλάχιστον είναι το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η έρευνα “Mobile Internet in Greece”, που πραγματοποίησε η Nokia με θέμα τις συνήθειες των Ελλήνων όσον αφορά στο mobile internet και στα mobile applications. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία online ερευνών Poolpilots σε συνεργασία με την MindTake την περίοδο Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου 2010 και παρά το γεγονός ότι συμμετείχαν περίπου 714 άνθρωποι θεωρείται πως είναι αντιπροσωπευτική του Ελληνικού online πληθυσμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες δείχνουν να έχουν εξοικειωθεί πλήρως με τη χρήση των smartphones, χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο τις δυνατότητες διασύνδεσης στο διαδίκτυο που προσφέρουν. Πιο αναλυτικά, το 40% των Ελλήνων χρηστών internet, χρησιμοποιεί το κινητό του για να έχει πρόσβαση στο internet ενώ περισσότεροι από τους μισούς χρήστες mobile internet (60%) περιλαμβάνουν προπληρωμένα πακέτα δεδομένων στα προσωπικά τους συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας. “Η διαδεδομένη πρόσβαση στο internet μέσω του κινητού τηλεφώνου φαίνεται να συνδέεται άμεσα και με την αυξημένη χρήση των mobile applications αφού το 1/3 (34%) των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί τακτικά τα mobile applications” δήλωσε ο Greig Williams, γενικός διευθυντής της Nokia για την νοτιοανατολική Ευρώπη, κατά την παρουσίαση της έρευνας στους Έλληνες δημοσιογράφους.

Η έρευνα δείχνει ότι οι περισσότεροι Έλληνες (38%) λαμβάνουν τα applications απευθείας από τους developers. Η έρευνα δείχνει ότι το πιο δημοφιλές application store στην ελληνική αγορά είναι το Ovi Store της Nokia με το 24% των ερωτηθέντων  να απαντά πως το έχει χρησιμοποιήσει για να κάνει download νέων εφαρμογών. Τα App stores της Apple (19%), της Sony Ericsson (14%) και της Cosmote (10%) λαμβάνουν την τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Οι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες επιλέγουν κάποιο App store παρουσιάζονται επίσης στην έρευνα, με τον κύριο παράγοντα επιλογής ενός App store να είναι η προεγκατεστημένη πρόσβαση στο συγκεκριμένο App store στο κινητό τους τηλέφωνο (39%). Ο δεύτερος παράγοντας είναι το εύρος της ποικιλίας των εφαρμογών που προσφέρει (29%), o τρίτος η εγγυημένη ποιότητα των εφαρμογών(28%) και ο τέταρτος η αποκλειστικότητα προσφοράς εφαρμογών για το κινητό τους τηλέφωνο από το συγκεκριμένο App store. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι χαμηλές τιμές βρίσκονται στην όγδοη και τελευταία θέση (15%).

Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτουν και οι λόγοι για την όλο και αυξανόμενη χρήση των εφαρμογών από τους Έλληνες. Κυριότερος εξ αυτών είναι η ταχύτητα με την οποία οι εφαρμογές προσφέρουν πρόσβαση σε πληροφορίες (56%). Ακολουθούν η διευκόλυνση στην πλοήγηση και η πιο εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε σχέση με το απλό mobile internet (42%) και η υποστήριξη διαχείρισης των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (36%). Όσον αφορά τις κατηγορίες εφαρμογών που προτιμούν οι Έλληνες, η πλοήγηση κατακτά την κορυφή των προτιμήσεων τους (64%). Ακολουθούν τα εργαλεία οργάνωσης, όπως τα task managers (52%), τα παιχνίδια (49%) και ο καιρός (45%). Οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης έρχονται στην πέμπτη θέση (44%).
Τέλος, από τα στοιχεία της έρευνας διαφαίνονται και τα brands που οι Έλληνες θα ήθελαν να δουν να γίνονται εφαρμογές. Πρώτη στη λίστα είναι η μετρολογική υπηρεσία ΕΜΥ (48%), δεύτερο το ειδησεογραφικό portal In.gr (35%) και τρίτη η αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines (34%). Ακολουθούν ο οδηγός διασκέδασης Αθηνόραμα (33%) και η αεροπορική εταιρεία Olympic Air (31%).

MOBILE APPLICATION,SOCIAL MEDIA,OVI,NOKIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home