busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FRESH
Wind Vision: η Wind προσφέρει από σήμερα τη δική της πρόταση για να βλέπεις τηλεόραση

Wind Vision: η Wind προσφέρει από σήμερα τη δική της πρόταση για να βλέπεις τηλεόραση

Φανούρης Δρακάκης @ 25.04.2018
Σχόλια -

Ξεκίνησε από σήμερα η διάθεση της τηλεοπτικής πλατφόρμας της Wind, ολοκληρώνοντας πλέον το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία στον Έλληνα καταναλωτή και νοικοκυριό.

Η τηλεοπτική υπηρεσία Wind Vision, προσφέρει όπως  ανέφεραν οι άνθρωποί της, ένα νέο τρόπο να βλέπεις τηλεόραση. Πρόκειται για μία αποκλειστικά online πλατφόρμα, καθώς το τηλεοπτικό σήμα έρχεται στον καταναλωτή μόνο μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης στο Internet. Σε επίπεδο νοικοκυριού η τηλεοπτική υπηρεσία έρχεται μέσω Android TV Box, που συνδέεται με την τηλεόραση με καλώδιο HDMI. Από την άλλη πλευρά, σε φορητές συσκευές ο καταναλωτής χρειάζεται να κατεβάσει την Android ή iOS εφαρμογή στο smartphone ή το tablet του για να παρακολουθήσει το περιεχόμενο της πλατφόρμας.

Ειδικότερα, τα βασικά πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας Wind Vision είναι:

-          Ευρυζωνική υπηρεσία

-          Καινοτόμα ως τον τρόπο μετάδοσης δεδομένων, καθώς χρησιμοποιεί την ίδια κωδικοποίηση με YouTube και Netflix, ώστε να προσφέρει μέγιστο επίπεδο ποιότητας εικόνας

-          Android TV: είναι η πρώτη τέτοια πλατφόρμα στην Ελλάδα και η 10η στην Ευρώπη και παρέχει στον καταναλωτή την ευχέρεια, μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον να απολαμβάνει και άλλες εφαρμογές που προσφέρει το οικοσύστημα της Google και του Android

-          Εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης, με τη χρήση ενός και μόνο απλού τηλεκοντρόλ να δίνει πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο

-          Απελευθερώνει το χρήστη από περιορισμούς, όπως ο χώρος, ο χρόνος και το περιεχόμενο που παρακολουθεί

-          Ενσωμάτωση του Netflix στην πλατφόρμα, ως αναπόσπαστο κομμάτι μιας ενιαίας εμπειρίας

-          Aπελευθερώνει τον θεατή από τον περιορισμό της μίας οθόνης προσφέροντας ταυτόχρονη παρακολούθηση διαφορετικού περιεχομένου από διαφορετικές συσκευές

-          Catch up TV: ο συνδρομητής μπορεί να παρακολουθήσει τα αγαπημένα του πρόγραμματα μέχρι και 7 ημέρες από την αρχική τους προβολή

-          Επανεκκίνηση ζωντανού προγράμματος

-          Tο smartphone μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τηλεχειριστήριο

-          Δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικών συσκευών είτε μέσω USB θύρας είτε με Bluetooth, όπως gamepad για παιχνίδια, ασύρματα ηχεία ή ασύρματα ακουστικά

-          Οδηγός προγράμματος με 3 διαφορετικούς τρόπους περιήγησης στα προγράμματα των καναλιών

Η Wind Vision θα παρέχεται αρχικά σε δύο πακέτα: το Family Pack (με 60 κανάλια, ελληνικά και διεθνή) με κόστος 9,90 ευρώ το μήνα και το Full Pack, που θα περιλαμβάνει και τα αθλητικά κανάλια της Nova, με μηνιαία συνδρομή 24,90 ευρώ. H υπηρεσία στο σπίτι μέσω Android TV Box λειτουργεί αποκλειστικά με το δίκτυο σταθερής σύνδεσης Wind, με τα στελέχη της εταιρείας να επισημαίνουν ότι είναι αρκετή μία ταχύτητα σύνδεσης στο Internet από 6Mbps και άνω. Στις φορητές συσκευές δεν είναι απαραίτητη η σύνδεση σε δίκτυο της Wind, η υπηρεσία παρέχεται ανεξαρτήτως δικτύου WiFi ή κινητής.

 To σύνολο των καναλιών που περιλαμβάνονται στο Family Pack

Κεφάλαιο Netflix

Το Netflix, η γνωστή παγκόσμια πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου, είναι από σήμερα κομμάτι της εμπειρίας που μπορεί να πάρει ο καταναλωτής από την υπηρεσία Wind Vision, με το τηλεχειριστήριο της υπηρεσίας να διαθέτει συγκεκριμένο πλήκτρο για την άμεση είσοδο του χρήστη. Όπως έγινε γνωστό, μέσω του Wind Vision ο χρήστης μπορεί να απολαύσει από 3 έως 6 μήνες δωρεάν το Netflix και αμέσως μετά να ξεκινάει η μηνιαία χρέωση, η οποία είναι επιπρόσθετη στις τιμές των δύο πακέτων που αναφέραμε προηγουμένως.   

 

Νάσος Ζαρκαλής: τελειώνει το αποκλειστικό περιεχόμενο

Ως μία ιστορική στιγμή στην 25χρονη πορεία της Wind στην ελληνική αγορά χαρακτήρισε το λανσάρισμα της υπηρεσίας Wind Vision, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νάσος Ζαρκαλής. Σύμφωνα με τον κ. Ζαρκαλή η νέα δραστηριότητα θα αποτελέσει ένα νέο πυλώνα ανάπτυξης που έρχεται να προστεθεί στον μετασχηματισμό της εταιρείας και η οποία παρέχεται σε μια περίοδο που αλλάζει η αγορά της τηλεόρασης. Μια αλλαγή που καθοδηγείται από τη μεταβολή στον τρόπο με τον οποίο ο χρήστης καταναλώνει περιεχόμενο, συμπαρασύροντας ταυτόχρονα και τα μοντέλα περιεχομένου που προσφέρουν οι πάροχοι.

Αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες

Για τον επικεφαλής της Wind βρισκόμαστε σε μια περίοδο που τελειώνει το αποκλειστικό περιεχόμενο. «Είναι αναποτελεσματικό για τον καταναλωτή, αφού θα πρέπει να χρησιμοποιεί διαφορετικές υπηρεσίες για να λαμβάνει όλο το περιεχόμενο που θέλει» ανέφερε, προσθέτοντας ότι «είναι επίσης αναποτελεσματικό και για τους παραγωγούς/παρόχους περιεχομένου, αφού απευθύνονται σε δυνητικά μικρότερες αγορές, από αυτές που θα μπορούσαν να απευθυνθούν με ένα άλλο μοντέλο διάθεσης περιεχομένου». Ο κ. Ζαρκαλής πρόσθεσε ότι οι πάροχοι περιεχομένου θα αναγκαστούν να προχωρήσουν προς ένα νέο μοντέλο και λόγω της αυξανόμενης πίεσης που δέχονται από διεθνείς παίκτες, όπως το Netflix. Μάλιστα, ο κ. Ζαρκαλής δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημιουργηθούν στο μέλλον σχήματα χονδρικής διάθεσης περιεχομένου, από τα οποία θα αγοράζουν οι πάροχοι το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει και να το μεταπωλούν στο κοινό. Αντίστοιχα, σε ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Cosmote TV, αντίστοιχης περίπου με τη συνεργασία με τη Nova για τα κανάλια Novasports, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι «ανοικτή στο να εξετάσει μοντέλα που θα προκύψουν στο μέλλον».

Σύμφωνα με τον κ. Ζαρκαλή, πρώτος στόχος της Wind για το Wind Vision είναι να απευθυνθούν στα 600.000 νοικοκυριά που έχουν σύνδεση σταθερής και Internet με την εταιρεία, αποφεύγοντας ωστόσο να αναφέρει τον πήχη σε αριθμό συνδρομητών που έχει θέσει η εταιρεία για το προσεχές διάστημα. Τέλος, στην παρούσα φάση η εταιρεία δεν θα παρέχει πακέτα Wind Vision για χώρους εστίασης, ενώ επίσης στο ίδιο διάστημα δεν θα μπει και στο κομμάτι της παραγωγής περιεχομένου, κάτι όμως που δεν απέκλεισε για το απώτερο μέλλον.

Topics: B2B, TV
Brands: WIND
COMMENTS
TOP BRANDS