Facebook: Έξω από τη διαφημιστική στόχευση οι data brokers

Facebook: Έξω από τη διαφημιστική στόχευση οι data brokers

Έγινε για να ηρεμήσει τους επικριτές της και την κίνηση “#DeleteFacebook” (που παρεμπιπτόντως μετράει πλέον στους υποστηρικτές της και το “Playboy”) ή είναι όντως μια προσπάθεια να βάλει σε τάξη τα... οικιακά της –ή και τα δύο;

Όπως και να ‘χει, η ανακοίνωσή της ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί δεδομένα από τρίτους data aggregators όπως οι Experian και Acxiom προκειμένου να διαμορφώσει τη στόχευση των διαφημίσεων που δείχνει, δείχνει ότι η Facebook είναι διατεθειμένη να αλλάξει κάτι έστω και προσωρινά. Αν πρόκειται για το πρώτο βήμα προς μια πλήρη απεξάρτηση από τις παραπάνω εταιρείες (στο παραπάνω δημοσίευμα, το “Recode” σημειώνει ότι η εταιρεία συνεχίζει προς το παρόν να χρησιμοποιεί τους aggregators για τις μετρήσεις αποτελεσματικότητας των διαφημίσεών του αλλά ταυτόχρονα εξετάζει το ενδεχόμενο να σταματήσει) θα το μάθουμε σύντομα όμως το σίγουρο είναι ότι αν μη τι άλλο, παίρνει απόσταση ασφαλείας από τον τρόπο που αυτές χρησιμοποιούν τα δεδομένα (μας).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,SOCIAL MEDIA,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home